مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم و فرقی ندارد که با چه تیمی بازی داریم.

به نقل از ایرنا، پس از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، این روزها صحبت‌های زیادی در مورد جذب دروازه‌بان و تقویت تیم در این زمینه مطرح می‌شود. حتی پس از گلی که پرسپولیس برابر ذوب‌آهن دریافت کرد، برخی کارشناسان به لزوم اضافه شدن یک دروازه‌بان خوب به سرخپوشان اشاره کردند.

قهرمانی چهارم پرسپولیس، آخرین رویارویی با استقلال در جام حذفی، شرایط دروازه‌بان‌های پرسپولیس، اسامی که برای اضافه شدن به جمع سرخپوشان مطرح می‌شود و … موجب شد تا با داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس صحبتی داشته باشیم که در زیر می‌خوانید:

ابتدا در مورد قرعه پرسپولیس در جام حذفی صحبت کنید. دیدار با استقلال را چطور می‌بینید؟

در مورد این دیدار نظری ندارم. برای تیمی که بخواهد قهرمان شود فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی دارد. برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم.

نظرتان در مورد جشن قهرمانی پس از دیدار با ذوب‌آهن.

پوکر قهرمانی اتفاق خوبی بود که رقم خورد و بابت آن خیلی خوشحال هستم. به عنوان مربی پیش از این با ذوب‌آهن قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه داشتم اما قهرمانی با تیم محبوبم آن هم در لیگ برتر اتفاق بسیار خوبی بود که بابت آن خوشحالم.

اما این جشن با پیروزی برابر ذوب‌آهن همراه نبود. به نظر شما رادوشوویچ روی گلی که پرسپولیس دریافت کرد، مقصر نبود؟

رادو در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. در بازی با ذوب‌آهن هم می‌توانستیم پیروز باشیم که این اتفاق رخ نداد.   باید نگاه رو به جلو داشته باشیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم موفق عمل کنیم.

شرایط دروازه‌بان‌های پرسپولیس چگونه است؟

دوازه‌بانان خوبی داریم. رادو که فرم خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم در بهترین شرایط خودش قرار دارد. او تازه طعم فیکس بودن را چشیده و از اعتماد به نفس خوبی هم برخوردار است. دروازه‌بان‌های جوان ما هم در حال پیشرفت هستند.

بازیکنان از «امیرحسین بیات» دروازه‌بان دوم این روزهای پرسپولیس هم تعریف می‌کنند.

بیات هم دروازه‌بان جوانی است که توانسته رفته رفته پیشرفت کند و از عملکرد او هم در تمرینات راضی هستیم، چرا که او خیلی با انگیزه کار را دنبال می‌کند. به هر حال دروازه‌بانان جوان هم باید منتظر فرصت باشند.

با توجه به تشریفاتی بودن مسابقات پیش رو، می‌شود انتظار داشت که از این دروازه‌بان جوان در ادامه لیگ استفاده کنید؟

این را بگویم که لیگ به هیچ وجه برای ما تمام نشده است. هنوز ۲ بازی باقی مانده و تلاش می‌کنیم تا با بهترین نتایج ۲ دیدار باقی مانده را پشت سر بگذاریم و با خاطره خوبی لیگ را تمام کنیم. سایر تصمیمات هم به عهده سرمربی تیم است.

با توجه به جدایی بیرانوند، اسامی مختلفی برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شود. آیا گزینه‌های پرسپولیس هستند؟

در مورد اسامی دوست ندارم که صحبت کنم. باید این ۲ بازی هم تمام شود تا شرایط را بررسی کنیم.  الان زمان تصمیم‌گیری در این مورد نیست.

به عنوان سوال پایانی، به عنوان بازیکن و مربی قهرمان‌های زیادی داری. کدام قهرمانی به خودت بیشتر چسبید.

به عنوان بازیکن هم با پرسپولیس سابقه قهرمانی دارم، اما قهرمانی به عنوان مربی مزه دیگری دارد. پیش از این با ذوب آهن در جام حذفی قهرمان شده بودیم اما همانطور که اشاره کردم، پوکر قهرمانی با پرسپولیس به عنوان مربی از شیرینی ویژه‌ای برخوردار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)