پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به پیروزی برابر پدیده برای رهایی از شرایط قبلی نیاز داشت و این تیم می‌تواند هم از پس حریفان آسیایی بر بیاید و هم سهمیه آسیایی بگیرد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با سایت  باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس به یک پیروزی نیاز داشت تا از آن شرایط قبلی خارج شود و این اتفاق در بازی با پدیده روی داد و انشاءا… این روند استمرار پیدا کند چون با پیروزی برابر صبا، پرسپولیس از هر جهت برای بازی با لخویا آماده خواهد  بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حال حاضر بیش از هر چیز به همبستگی نیاز دارد و این اتفاق در بازی با پدیده روی داد و اتفاقات داخل رختکن درفشی‌فر در روز سه‌شنبه هم نشان داد، بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت همدل شده‌اند. با ادامه این شرایط من که خیلی امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم سهمیه آسیایی را هم بگیریم چون فاصله امتیازات طوری نیست که امکان جبران نباشد. البته خیلی مهم است که سرمربی و بازیکنان با آرامش کار خود را انجام بدهند. اینکه چه نتایجی بگیریم، بستگی زیادی به روحیه تیم دارد و به نظر می‌رسد مسوولان جدید باشگاه هم به این مساله واقف هستند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من هم اعتقاد دارم ما بازیکنان خوبی داریم که اگر قدر خود را بدانند و همدل شوند، توان خوبی برای شکست رقیبان خود دارند. با توجه به اینکه پرسپولیس هم چند سالی در لیگ قهرمانان آسیا نبوده و اکنون انگیزه خوبی وجود دارد.

فنونی‌زاده تصریح کرد: پرسپولیس بالاخره باید روزی به صاحبان واقعیش برسد. پیشکسوتانی که برای این تیم خون و جگر خورده‌اند. انتظا داریم در جریان خصوصی سازی، این اتفاق روی دهد و تا آن زمان حضور آقای نژاد فلاح را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

نژادفلاح از مدیران کار آمد است. این مساله را در ورزش تهران نشان دادند. چند سالی هم در هیأت مدیره باشگاه بودند و با مسائل غریبه نیستند. با توجه به این دو مسوولیتی که داشتند، امیدواریم در زمان ایشان توجه ویژه به فوتبال و تیم‌های پایه باشگاه اتفاق بیفتد تا از مشکلات کم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)