پرسپولیس نیوز : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرمزپوشان یک لیدر خوب ندارند تا آقای صادقیان هر کاری دلش خواست در زمین نکند.

مرتضی فنونی‌زاده، ضمن انتقاد از عملکرد پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در دو بازی گذشته پرسپولیس نتوانست خواسته‌ها را برآورده کند و در بازی با فولاد افتضاح بودیم به نظر من تیم دایی هیچ تاکتیکی برای بازی با فولاد نداشت و این پرسپولیس برازنده هواداران نیست چون حتی نام پرسپولیس را هم در زمین ندیدیم.

وی افزود: شما اگر به بازی پرسپولیس و آث میلان دقت کرده باشید پروین با دو مهاجم در بازی دوستانه ما را به زمین فرستاد اما دایی با این همه مهره باز هم کار خودش را انجام می‌دهد همین الان می‌گویم اگر جزو تیم‌های پنجم تا دهم شویم باید خدا را شکر کنیم هواداران منتظر این اتفاق باشند.

بازیکن اسبق سرخپوشان در پاسخ سؤالی که به نظر شما این طور قضاوت زود نیست گفت: چرا زود باشد؟ در بازی قبلی هم لیدری از جایگاه 37 به من گفت می‌خواستند علیه پرسپولیس شعار دهند اما ما نگذاشتیم بازی قبل هم برازنده پرسپولیس نبود دو بازی و یک امتیاز به نظر شما نتیجه خوبی است. باز هم می‌گویم امیدوارم که دهم تا پانزدهم نشویم چون الان با این وضعیت در این رده هستیم.

وی درباره مشکلات داوری بازی نیز گفت: حالا برفرض خطای هند درست بود و اعلام نشد اما آیا مدافع حریف خواسته این کار را کرد؟ خیر این اتفاق ناخواسته افتاد. تازه این خطا در 18 قدم که نبوده که صادقیان اینطور خویشتن‌داری را کنار بزند. به نظرم پرسپولیس یک لیدر خوب مثل مایلی‌کهن،سیدعلی‌خانی و دیگر بزرگان پرسپولیس در وسط زمین ندارد که اجازه ندهد آقای صادقیان هر کاری دلش خواست در زمین کند البته ایشان بازیکن خوبی است اما باید خویشتن‌دار باشد.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: البته ما باز هم می‌گوییم امیدواریم که همه چیز درست شود چون خودمان هم از این نتایج راضی نیستیم به نظرم 10 برابر بازیکنان پیشکسوتان ناراحت هستند که پرسپولیس اینطور نتیجه می‌گیرد چون برنامه برای بازی کردن مقابل فولاد و اینگونه تیم‌ها نداریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)