پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرمم می‌آید بگویم تیمی که به سایپا باخت، پرسپولیس است.

مرتضی فنونی زاده بعد از شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: پرسپولیس در نیمه اول خوب کار کرد اما برای فوتبالی که در نیمه دوم دیدم، شرمم می‌آید بگویم این تیم پرسپولیس است.

وی افزود: به نظرم سرمربی تیم مقصر نیست اما درخشان هم نباید این تیم را در مقطع فعلی قبول می‌کرد. با این حال کسانی که این تیم را بستند باید پاسخگو باشند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظرم شرایط پرسپولیس سخت است اما به هواداران می‌گویم مطمئن باشند که استقلال را می‌بریم.

 

 مرتضی فنونی‌زاده گفت: امروز بخاطر اینکه دوربین‌ها را به استادیوم راه ندادند به همراه آقای محرمی به استادیوم آمدیم و در بین تماشاگران نشستیم، نارضایتی آنها را از نزدیک دیدیم. به نظر من تیم دایی خیلی بهتر از تیم درخشان بود و بهتر بازی می‌کرد.

 

وی افزود: پرسپولیس بعد از خوردن گل نه تاکتیکی تیمی و نه حمله ای برای جبران داشت. آقای درخشان نباید این تیم را قبول می‌کرد. بعضی از این بازیکنان قابلیت حضور در پرسپولیس را ندارند .

وی اظهار داشت: مردم در باران می‌آیند و این بازی ضعیف را می‌بینند حق دارند شعار می‌دهند، بی‌غیرت. پرسپولیس با این وضعیت در نیم فصل اول رتبه دو رقمی می‌گیرد. وقتی از بنگر به عنوان مهاجم استفاده می‌کنند، این یک فاجعه فوتبالی است. علی پروین را می‌گفتند بی‌سواد است ولی تیم را خوب ارنج می‌کرد و بهترین نتایج را می‌گرفت. ولی این را مطمئن باشید که پرسپولیس امسال استقلال را می‌برد ،هر وقت پرسپولیس ضعیف‌تر بوده استقلال را برده و این را تجربه نشان داده است
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)