پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط حساسی را درون سنگر خود دارد و منصوریان می بایست اجازه دهد تا بیرانوند پرسپولیسی شود.

مرتضی فنونی زاده   درباره شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در این فصل عملکرد بدی را در ابتدا از خود نشان داد اما با گذشت زمان و هماهنگی بین بازیکنان و کادر فنی روزهای خوب پرسپولیس فرا رسیده و این تیم توانست نتایج خوبی کسب کند.

وی افزود: در ابتدای فصل و پس از کسب نتایج ضعیف من به شدت به عملکرد برانکو اعتراض داشتم و خواستار اخراج این مربی شدم اما بازیکنان خیلی خوب توانستند پس از فوت هادی نوروزی به خود بیایند و نتایجی را در خور نام پرسپولیس کسب کند تا جامی را برای شادی روح نوروزی و خانواده وی به کاپیتان فقید خود اهدا کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقاط ضعف پرسپولیس گفت: در نیم فصل برانکو می بایست دو بازیکن در پست های دروازه بان و مدافع را جذب کند. پرسپولیس در نیم فصل اول ضررهای زیادی را روی بی تجربگی سنگربانان و مدافعین خود دید و باید در فصل نقل و انتقالات با یک مدافع جوان عقد قرارداد کند.

فنونی زاده درباره وضعیت سوشا مکانی تصریح کرد: این بازیکن جوان است و دچار اشتباهی شده است اما نباید این موضوع رسانه ای می شد و با آبروی این بازیکن بازی می شد. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با جذب دو بازیکن و حفظ روند صعودی خود می تواند در پایان فصل جزو چهار تیم اول قرار بگیرد.

مدافع سابق پرسپولیس درباره جذب بیرانوند در نیم فصل گفت: من از آقای منصوریان خواهش می کنم با درخواست پرسپولیس مبنی بر انتقال وی به پرسپولیس موافقت خود را اعلام کند. انتقال بیرانوند به پرسپولیس به نفع بیرانوند و پرسپولیس است و با حضور این دروازه بان در پرسپولیس هم علیرضا شماره یک می شود و هم پرسپولیس دیگر از پست دروازه بان آسیبی نمی بیند. امیدوارم بیرانوند پرسپولیسی شود و از طریق این تیم پرهوادار به تیم ملی برسد.

فنونی زاده در پایان گفت: پرسپولیس اگر بتواند این روند را حفظ کند و آن را در نیم فصل دوم ادامه دهد به طور قطع سهمیه آسیایی را در پایان فصل کسب می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)