پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس با اضافه شدن نام دو بازیکن دیگر به فهرست اولیه، 27 بازیکن را جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد.
 
به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  باشگاه پرسپولیس که پیش از این، قبل از پایان مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام 25 بازیکن خود را در اختیار سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گذاشته بود و از آن طریق برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده بود، نام‌های علی علیپور و فرناندو گابریل را هم به فهرست قبلی اضافه کرد تا فهرست آسیایی بازیکنان پرسپولیس 27 نفره شود.
 
جلسه هماهنگی باشگاه پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد
 
جلسه هماهنگی باشگاه پرسپولیس برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز به ریاست محمد حسین نژاد فلاح تشکیل شد.
 
 این جلسه امروز در محل باشگاه به منظور بررسی اقدامات صورت گرفته در این حوزه و برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌هایی که باید انجام شود، صورت گرفت و در جریان آن مدیران و معاونان باشگاه در بخش‌های مربوطه ضمن حضور، گزارشی از عملکردها را ارائه کردند.
 
در این نشست همچنین مقرر شد واحدهای مختلف باشگاه پرسپولیس گزارش مکتوبی را درباره کارهای انجام شده، نیازها و برنامه‌هایی که باید برای حضور هر چه بهتر و منظم‌تر در این بازی‌ها به عنوان میزبان و میهمان پیگیری و اجرا شود، تهیه کرده و در نشست آتی تقدیم قائم مقام باشگاه نمایند.
 
"سایت باشگاه پرسپولیس"
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)