خبرگزاری پرسپولیس : دو گل ملوان مقابل پرسپولیس را بازیکنانی به ثمر رساندند که هر دو بازیکن سابق پرسپولیس بوده اند.

مازیار زارع البته فوتبال خود را از ملوان شروع کرد و در ادامه 3 فصل برای پرسپولیس بازی کرد که نمایش او در فصل گذشته سر و صدای هواداران پرسپولیس را درآورده بود. او البته امروز نیز بازی معمولی خود را انجام داد اما با اشتباه شهاب گردان یک گل ارزشمند به پرسپولیس زد.

اما احمد آهی بازیکن تیم امید پرسپولیس بود که برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان رفته است. آهی هرگز برای تیم بزرگسالان پرسپولیس بازی نکرده است، اما در دو فصل اخیر بازیکن ثابت ملوان بوده و حتی کی روش در بازی مقابل موزامبیک او را به میدان فرستاد.

نکته جالب اینکه در 3 فصل اخیر بسیاری از بازیکنان سابق و جدا شده از پرسپولیس در بازی تیم های جدید خود مقابل پرسپولیس گلزنی کرده اند و تقریباً گلزنی و درخشش شان در طول فصل به همان یک بازی محدود شده است!

نبی الله باقری ها در فصل 89 یک گل پیروزی بخش برای مس کرمان مقابل پرسپولیس زد، اما این بازیکن دیگر موفق به گلزنی نشد و اخیراً از فهرست تیم نفت آبادان نیز کنار گذاشته شد. محسن خلیلی بعد از جدایی از پرسپولیس فقط در بازی فصل پیش تیم مس مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و اکنون نامش در فهرست مازاد تیم صبای قم قرار گرفته است. در این فصل نیز عادل کلاه کج در بازی سپاهان- پرسپولیس گلزنی کرد که بعد از کنار گذاشته شدن علیرضا مرزبان از کادر فنی سپاهان، کلاه کج نیز تبدیل به نیمکت نشین شد. مجتبی زارعی نیز در بازی پرسپولیس- گهر زننده گل تساوی بخش گهر بود، اما بعد از هفته سوم تا امروز فقط یک گل دیگر زده است.

مهرداد اولادی ، بهادر عبدی و… این فهرست را اگر بخواهیم ادامه دهیم سر دراز دارد ، گویا پرسپولیسی ها باید برای این معضل جدید هم چاره ای بیندیشند!

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)