مرجع خبری پرسپولیس : کادر فنی فهرست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با استقلال اهواز اعلام کرد.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس, کادرفنی سرخپوشان اسامی بازیکنان این تیم برای دیدار با استقلال اهواز را اعلام کرد.  در این فهرست نام بازیکنانی چون محسن خلیلی و محمد پروین دیده می شود. این دو بازیکن که در دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل مس کرمان به علت مصدومیت و نرسیدن به آمادگی لازم سرخپوشان را همراهی نکردند برای دیدار روز جمعه به فهرست 21 نفره این تیم اضافه شده‌اند.

این در حالیست که نام علیرضا محمد از فهرست تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با استقلال اهواز خارج شده است. محمد که به علت آسیب دیدگی از همراهی تیم ملی در دیدار با بوسنی هم بازماند با وجود تلاش کادر پزشکی تیم پرسپولیس شرایط همراهی این تیم را پیدا نکرد.

عادل کلاه کج نیز با وجود ثبت قرارداد با باشگاه پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران حداقل تا دو هفته نمی تواند تیمش را همراهی کند.

کریم باقری, غلامحسین بادامکی, سپهر حیدری, میثاق معمارزاده, مهدی شیری, مجتبی شیری, نبی باقری ها, جلال اکبری, علیرضا حقیقی, ابراهیم شکوری, هادی نوروزی, حمیدرضا علی عسگری, ضیاءالدین نیک نفس, شیث رضائی, میثم بائو, اکبر صغیری, مجتبی زارعی, محسن خلیلی, محمد پروین, اشپتیم آرفی, تیاگو بازیکنان منتخب برای این دیدار هستند.
پرسپولیس در این دیدار نیز چند غائب به دلیل مصدومیت و نرسیدن به مرز آمادگی دارد
.

لازم به ذکر است دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز روز جمعه از ساعت 19:15 بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)