یکشنبه 2 فروردین:(14:42)

مرجع خبري پرسپوليس: هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان روز گذشته با شکست تیم‌های مدعی منچستریونایتد و چلسی و پیروزی پرگل تیم آرسنال آغاز شد.

 منچستریونایتد که صدرنشین مطلق لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان بود، دیروز در خانه فولهام با دو گل تن به شکست داد تا تیم‌های مدعی قهرمانی این مسابقات امیدوارانه‌تر از قبل به رقابت خود با این تیم ادامه دهند.

در فوتبال آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ از شکست هرتابرلین مقابل اشتوتگارت نهایت بهره را برد با برتری مقابل کارلسروهه خود را به یکقدمی صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان رساند.

تیم فوتبال یوونتوس نیز هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا را با پیروزی پرگل مقابل آاس رم پشت سرگذاشت. هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا نیز شب گذشته با پیروزی تیم‌های ویارئال و سویا آغاز شد.

روی ادامه مطلب کلیک کنید…

شکست منچستریونایتد و چلسی/ پیروزی بزرگ آرسنال

هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان روز گذشته با شکست تیم‌های مدعی منچستریونایتد و چلسی آغاز شد.

منچستریونایتد دیروز در خانه فولهام با دو گل تن به شکست داد. برای فولهام در این بازی دنی مورفی (18- پنالتی) و زلاتان گرا (87) گلزنی کردند. منچستریونایتد در حالی مقابل میزبان خود فولهام تن به شکست داد که از دقیقه 18 به دنبال اخراج پل اسکولز با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد. وین رونی نیز در دقیقه 89 این بازی از زمین اخراج شد.

تیم فوتبال چلسی دیروز می توانست با غلبه بر تاتنهام اختلاف امتیاز خود با منچستریونایتد را کمتر از قبل کند اما در دربی شهر لندن با یک گل تن به شکست داد و همچنان در چهار امتیازی صدر جدول لیگ برتر انگلستان باقی ماند. تاتنهام با تک گل دقیقه 50 لوکا مودریچ بر چلسی فائق آمد و با 38 امتیاز به رده نهم جدول رده بندی صعود کرد.

دیشب همچنین تیم فوتبال آرسنال در آخرین دیدار از روز اول هفته سی ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان در ورزشگاه سنت جیمز پارک با نتیجه 3 بریک از سد نیوکاسل گذشت و با 55 امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات استحکام بخشید. برای آرسنال در این بازی نیکلاس بتنر (57)، آبو دیابی (64) و سمیر نصری (67) گلزنی کردند و تک گل نیوکاسل را نیز اوبافمی مارتینز در دقیقه 58 به ثمر رساند.

نتایج دیدارهای روز گذشته مسابقات لیگ برتر انگلستان به شرح زیر است:
* پورتسموث 2 – اورتون یک
* بلکبرن یک – وستهام یک
* فولهام 2 – منچستریونایتد صفر
* استوک سیتی یک – میدلزبرو صفر
* تاتنهام یک – چلسی صفر
* وست برومویچ یک – بولتون یک
* نیوکاسل یک – آرسنال 3

امروز در ادامه این مسابقات سه دیدار طبق برنامه زیر برگزار می شود:
* ویگان – هال سیتی
* منچسترسیتی – ساندرلند
* لیورپول – آستون ویلا

جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان:
1- منچستریونایتد 65 امتیاز (یک بازی کمتر)
2- چلسی 61 امتیاز- تفاضل گل 32+
3- لیورپول 61 امتیاز- تفاضل گل 28+ (یک بازی کمتر)
4- آرسنال 55 امتیاز
5- آستون ویلا 52 امتیاز (یک بازی کمتر)

بایرن به یکقدمی هرتابرلین رسید/ دژاگه گلزنی کرد

هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان روز گذشته با شکست تیم هرتابرلین و پیروزی تیم‌های مدعی بایرن مونیخ و ولفسبورگ پیگیری شد.

هرتابرلین که با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین جدول رده بندی بود، دیروز در خانه اشتوتگارت با دوگل متحمل شکست شد. برای اشتوتگارت در این بازی کاکائو (47) و سامی خدیرا (51) گلزنی کردند تا این تیم با 42 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.

بایرن یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوندس‌لیگا دیروز با تک گل دقیقه 34 سوسا از سد کارلسروهه گذشت به یک امتیازی صدر جدول رده بندی این رقابت‌ها رسید و با 48 امتیاز حضور خود در رده دوم جدول رده بندی بوندس‌لیگا را تداوم بخشید.

دیروز همچنین تیم ولفسبورگ  با سه گل از سد آرمنیابیله فلد گذشت و به رقابت نزدیک خود با مدعیان قهرمانی بوندس‌لیگا ادامه داد. در این بازی برای ولفسبورگ کریستین گنتنر (19)، گرافیته (58) و اشکان دژآگه (87) گلزنی کردند. دژآگه، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ در این بازی پس از مدتها در ترکیب تیمش قرار گرفت و موفق شد گل سوم سبزپوشان فولکس واگن را به ثمر برساند. او در دقیقه 67 بازی روز گذشته به جای موسوویچ وارد زمین مسابقه شد.

– نتایج دیدارهای روز گذشته بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

* آرمینیا بیله فلد صفر – وولفسبورگ 3
* بایرلورکوزن یک – اینتراخت فرانکفورت یک
* بایرن مونیخ یک – کالسروهه صفر
* بروسیا دورتموند یک – وردربرمن صفر
*  انرژی کوتبوس صفر – کلن 2
* هوفنهایم 2 – هانوفر 2
* اشتوتگارت 2 – هرتابرلین صفر

یکشنبه – 2/1/88
* شالکه – هامبورگ

جدول رده بندی بوندس‌لیگا:
1- هرتابرلین 49 امتیاز
2- بایرن مونیخ 48 امتیاز- تفاضل گل 22+ 
3- ولفسبورگ 48 امتیاز- تفاضل گل 22+
4- هامبورگ 45 امتیاز(یک بازی کمتر)

جشنواره گل یوونتوس در المپیک رم

 دیشب در آغاز هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه المپیک شهر رم به دیدار آاس رم رفت و موفق شد با نتیجه 4 بریک میزبان خود را شکست دهد. برای یوونتوس در این بازی وینچنزو یاکوئینتا (34 و 55)، اولاف ملبرگ (68) و پاول ندود (74) گلزنی کردند و تک گل تیم رم نیز توسط سیمونه لوریا در دقیقه 48 به ثمر رسید.

یوونتوس با شکست آاس رم 62 امتیازی شد و جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا استحکام بخشید. دیشب همچنین تیم کاتانیا در خانه خود با یک گل مقابل لاتزیو به برتری رسید.

هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ ایتالیا امروز با برگزاری بازی های زیر به اتمام می رسد:
* کیه وو – پالرمو
* بولونیا – کالیاری
* تورینو – سامپدوریا
* اینتر- رجینا
* لچه – آتلانتا
* جنوآ – اودینزه
* فیورنتینا – سیه نا
* ناپولی – میلان

جدول رده بندی سری آ باشگاه‌های ایتالیا:
1- اینتر 66 امتیاز
2- یوونتوس 62 امتیاز
3- میلان 54 امتیاز
4- جنوا 48 امتیاز

پیروزی ویارئال و سویا در فوتبال اسپانیا

هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لالیگا اسپانیا شب گذشته با پیروزی تیم‌های ویارئال و سویا آغاز شد.

ویارئال دیشب در ورزشگاه خانگی خود با 2 گل بر تیم اتلتیک بیلبائو فائق آمد تا این تیم با 48 امتیاز جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده بندی لالیگا مستحکم کند.

در دیگر دیدار دیشب تیم سویا با نتیجه 4 بریک مقابل میهمان خود وایادولید به برتری رسید و با 54 امتیاز همچنان در رده سوم جدول رده بندی لالیگا باقی ماند. گل‌های سویا در این بازی توسط فردریک کانوته (8، 43 و 70) و لوئیز فابیانو (57) به ثمر رسید.

هفته بیست و هشتم مسابقات لالیگاامروز با برگزاری هشت بازی زیر به اتمام می رسد:
* رئال مادرید – آلمریا
* ختافه – رکرتیوو اوئلوا
* راسینگ سانتاندر – والنسیا
* اوساسونا – اسپانیول
* نومانسیا – اسپورتینگ
* لاکرونیا – رئال بتیس
* بارسلونا – مالاگا
* مایورکا – اتلتیکو مادرید

جدول رده بندی لالیگا اسپانیا:
1- بارسلونا 66 امتیاز
2- رئال مادرید 60 امتیاز
3- سویا 54 امتیاز
4- ویارئال 48 امتیاز
———————–
18- اوساسونا 26 امتیاز
19- نومانسیا 23 امتیاز
20- اسپانیول 22 امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)