مرجع خبری پرسپولیس : نتايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه چهارم اروپا
تيم هاي حاضر در گروه چهارم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه تيم ملي فوتبال آلمان در زمين روسيه با نتيجه يک بر صفر بر اين تيم غلبه کرد و جواز راهيابي مستقيم به جام جهاني را کسب کرد. در ديگر بازي هاي اين گروه فنلاند با نتيجه دو بر يک از سد ولز گذشت و ليختن اشتاين نيز دو بر صفر از آذربايجان شکست خورد.
خبرگزاري فرانسه افزود در جدول رده بندي اين گروه، آلمان با کسب بيست و پنج امتياز از نه بازي مستقيما به مرحله نهايي راه يافت. روسيه با بيست و يک امتياز و فنلاند با هفده امتياز از همين تعداد بازي در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.

نتايج رقابت هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه سوم اروپا

تيم هاي حاضر در گروه سوم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه اسلواکي با دو گل از اسلوني شکست خورد و جمهوري چک با همين نتيجه لهستان را شکست داد.
خبرگزاري فرانسه افزود/ بر اساس جدول رده بندي اين گروه اسلواکي با نوزده امتياز از نه بازي در صدر قرار دارد و تيم هاي اسلوني و جمهوري چک به ترتيب با هفده و پانزده امتياز از همين تعداد بازي در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
تيم نخست اين گروه مستقيما به مرحله نهايي جام جهاني دو هزار و ده راه خواهد يافت

. نتايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه پنجم اروپا
تيم هاي حاضر در گروه پنجم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه استوني با دو گل از بوسني شکست خورد. بلژيک نيز با همين نتيجه بر ميهمان خود ترکيه غلبه کرد. در ديگر بازي اين گروه نيز ارمنستان در زمين خود با نتيجه دو بر يک بازي را به اسپانيا واگذار کرد.
خبرگزاري فرانسه افزود/ بر اساس جدول رده بندي اين گروه اسپانيا که پيشتر حضور مستقيم خود در مرحله نهايي جام جهاني فوتبال را جشن گرفته است با کسب بيست و هفت امتياز در صدر قرار دارد. بوسني نيز با کسب نوزده امتياز به عنوان يکي از تيم هاي دوم وارد مرحله حذفي اين رقابت ها خواهد شد. ترکيه با دوازده و بلژيک با ده امتياز رده هاي سوم و چهارم را در اختيار دارند

. ايتاليا به جام جهاني 2010 راه يافت
تيم ملي فوتبال ايتاليا با تساوي در برابر ايرلند جنوبي جواز راهيابي به مرحله نهايي جام جهاني فوتبال دو هزار و ده در افريقاي جنوبي را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از دوبلين/ ايتاليا در جريان اين بازي که در چارچوب رقابت هاي مقدماتي جام جهاني در گروه هشت اروپا برگزار شد با نتيجه دو بر دو در برابر ايرلند جنوبي متوقف شد و مستقيما به مرحله نهايي اين رقابت ها راه يافت.

تايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه هشتم اروپا
تيم هاي حاضر در گروه هشتم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه مونته نگرو با نتيجه دو بر يک در زمين خود گرجستان را با شکست بدرقه کرد. جمهوري ايرلند و ايتاليا به نتيجه مساوي دو بر دو رضايت دادند و قبرس با نتيجه چهار بر يک بلغارستان را در هم کوبيد.
خبرگزاري فرانسه افزود/ بر اساس جدول رده بندي رقابت ها در اين گروه،‌تيم ايتاليا با کسب بيست و يک امتياز از نه بازي به عنوان تيم نخست مستقيما به مرحله نهايي رقابت ها راه يافت. جمهوري ايرلند با هفده امتياز و بلغارستان با يازده امتياز از همين تعداد بازي در رده هاي دوم و سوم قرار دارند. قبرس نه و مونته نگرو هشت امتياز دارند و گرجستان با کسب تنها سه امتياز
در قعر جدول اين گروه قرار گرفته است

. نتايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه هفتم اروپا
تيم هاي حاضر در گروه هفتم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه صربستان با پنج گل ميهمان خود روماني را در هم کوبيد. اتريش با نتيجه دو بر يک از سد ليتواني گذشت و فرانسه نيز جزاير فارو را با پنج گل شکست داد.
خبرگزاري فرانسه افزود/ بر اساس جدول رده بندي رقابت ها در اين گروه، تيم صربستان با کسب بيست و دو امتياز از نه بازي بطور مستقيم به مرحله نهايي جام جهاني دو هزار و ده در افريقاي جنوبي راه يافت و فرانسه نيز با کسب هجده امتياز از همين تعداد بازي و به عنوان تيم دوم گروه وارد مرحله حذفي شد. اتريش با چهارده امتياز در رده سوم قرار دارد. ليتواني و روماني با نه امتياز و جزاير فارو با چهار امتياز رده هاي بعدي را به خود اختصاص داده اند.

نتايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه دوم اروپا
تيم هاي حاضر در گروه پنجم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه لوکزامبورگ در زمين خود با نتيجه سه بر صفر در برابر سوئيس تن به شکست داد. رژيم صهيونيستي با نتيجه سه بر يک از سد مولداوي گذشت و يونان با نتيجه پرگل پنج بر دو ميهمان خود لتوني را با شکستي سنگين بدرقه کرد.
خبرگزاري فرانسه افزود/ بر اساس جدول رده بندي رقابت ها در اين گروه تيم سوئيس با کسب بيست امتياز از نه بازي هنوز اميد اول راهيابي به مرحله نهايي اين رقابت ها به عنوان تيم نخست است. يونان با هفده و رژيم صهيونيستي با پانزده امتياز رده هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. لتوني با چهارده امتياز، لوکزامبورگ با پنج و مولداوي تنها با سه امتياز در رده هاي بعدي قرار دارند

. تکرار با اصلاح ليد/ نتايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه دوم اروپا
تيم هاي حاضر در گروه دوم رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه لوکزامبورگ در زمين خود با نتيجه سه بر صفر در برابر سوئيس تن به شکست داد. رژيم صهيونيستي با نتيجه سه بر يک از سد مولداوي گذشت و يونان با نتيجه پرگل پنج بر دو ميهمان خود لتوني را با شکستي سنگين بدرقه کرد.
خبرگزاري فرانسه افزود/ بر اساس جدول رده بندي رقابت ها در اين گروه تيم سوئيس با کسب بيست امتياز از نه بازي هنوز اميد اول راهيابي به مرحله نهايي اين رقابت ها به عنوان تيم نخست است. يونان با هفده و رژيم صهيونيستي با پانزده امتياز رده هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند. لتوني با چهارده امتياز، لوکزامبورگ با پنج و مولداوي تنها با سه امتياز در رده هاي بعدي قرار دارند.

نتايج بازي هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني در گروه اول اروپا
تيم هاي حاضر در گروه نخست رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده افريقاي جنوبي روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.
در جريان رقابت هاي روز شنبه دانمارک با يک گل از سد سوئد گذشت. پرتغال نيز با سه گل مجارستان را با شکست بدرقه کرد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، بر اساس جدول رده بندي رقابت ها در اين گروه دانمارک با کسب بيست و يک امتياز از نه بازي مستقيما به مرحله نهايي جام جهاني راه يافت. پرتغال با شانزده و سوئد با پانزده امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند و براي ورود به مرحله حذفي تلاش مي کنند. مجارستان با سيزده و آلباني با هفت امتياز رده هاي بعدي را در اختيار دارند. مالت نيز تنها با کسب يک امتياز از نه بازي در قعر جدول اين گروه قرار گرفته است

. راهيابي مکزيک به جام جهاني 2010 با پيرزوي مقابل السالوادور
تيم ملي فوتبال مکزيک شب گذشته با کسب پيروزي پر گل 4 بر 1 مقابل ميهمان خود السالوادور جواز حضور در مسابقات جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي را کسب کرد.
تيم ملي فوتبال مکزيک در حضور يک صد هزار تماشاگر در دقيقه بيست و پنج مسابقه با گل به خودي تيم السالوادور از اين تيم پيش افتاد و گلهاي بعدي اين تيم در دقايق هفتاد، هشتاد و چهار و هشتاد و هشتاد و هشت به ثمر رسيد.
به گزارش خبرگزاري المان از مکزيکو سيتي تيم السالوادور در دقيقه هشتاد و هشت مسابقه به ثمر رسيد.

پيروزي 2 بر 1 پاراگوئه مقابل ونزوئلا
تيم ملي فوتبال پاراگوئه که پيشتر از صعود خود به مسابقات جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي اطمينان يافته است بامداد امروز با کسب پيروزي 2 بر 1 مقابل ميزبان خود ونزوئلا به اميدهاي اين تيم براي راهيابي به مسابقات جام جهاني پايان داد.
به گزارش خبرگزاري المان از پورتو اورداز گلهاي اين مسابقه در دقايق 55 و 77 براي پاراگوئه و تک گل ونزوئلا در دقيقه 82 براي اين تيم به ثمر رسيد

.پيروزي 2 بر 1 ارژانتين مقابل پرو
تيم ملي فوتبال ارژانتين بامداد امروز با پيروزي 2 بر 1 مقابل ميهمان خود پرو اميد خود را براي راهيابي به مسابقات جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي زنده نگه داشت.
در نيمه نخست اين مسابقه تيم ارژانتين فرصت هاي زيادي را براي به ثمر رساندن گل بدست اورد که با دفاع خوب تيم ملي پرو مواجه شد.
گلهاي اين مسابقه در دقايق چهل و هفت و پنجاه و هفت براي تيم ارژانتين به ثمر رسيد و تک گل تيم پرو در دقيقه هشتاد و نه مسابقه وارد دروازه تيم ارژانتين شد

. تاکنون شانزده تيم حاضر در مرحله نهايي جام جهاني 2010 مشخص شده اند
با برگزاري ديدارهاي روز شنبه در گروه هاي مختلف رقابت هاي مقدماتي جام جهاني دو هزار و ده آفريقاي جنوبي در قاره اروپا، تاکنون شانزده تيم مرحله نهايي اين رقابت ها مشخص شده اند.
از قاره افريقا، تيم هاي ملي آفريقاي جنوبي (به عنوان ميزبان رقابت ها)، ساحل عاج و غنا شرکت دارند.
از قاره اروپا تاکنون حضور هلند، انگليس، آلمان، ايتاليا، صربستان، اسپانيا و دانمارک قطعي شده است.
خبرگزاري فرانسه افزود/ از قاره آسيا نيز تيم هاي ملي کره جنوبي، کره شمالي، ژاپن و استراليا در اين رقابت ها حضور خواهند داشت.
از منطقه آمريکاي جنوبي نيز تاکنون حضور برزيل و پاراگوئه قطعي شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)