مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی پس از انتصاب از سوی محمد علی‌آبادی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی از سوی اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد شد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی صبح امروز طی حکمی حبیب کاشانی را به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی تهران درآورد تا مشخص شود گمانه‌زنی‌های چند روز گذشته مبنی بربرکناری مدیرعامل ناکارآمد پرسپولیس درست بوده است.

محمد علی آبادی رییس مجمع باشگاه،در حکم خود برای حبیب کاشانی و با اشاره به تجارب مدیریتی وی ، ابراز امیدواری کرده است که این باشگاه در جهت پاسخگویی به انتظارات هواداران خود و با همفکری اعضای هیات مدیره ، برنامه ریزی لازم را مورد توجه قرار دهد. از نوع حکم صادره علی‌آبادی برای حبیب کاشانی کاملا پیداست که وی براساس توانمدی‌های کاشانی مجددا تصمیم گرفت سکان هدایت پرسپولیس را به دست او بسپارد تا وی بتواند دوره ناکامی سرخپوشان پایتخت را پایان دهد.

نزدیکان حبیب کاشانی از قول او می‌گویند به احتمال فراوان فردا حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس معرفی خواهد شد، کاشانی منتظر تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره تا به صورت رسمی حکم مدیرعاملی خود را دریافت کند و سپس استیلی را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کند.

اما با این شرایط کاشانی به استیلی ماموریت داده تا از هم اکنون مذاکرات جدی خود را با بازیکنان مورد نظرش آغاز کند، از این رو استیلی سرمربی جدید پرسپولیسی‌ها با تماس‌های جداگانه با فرزاد آشوبی، سید مهدی رحمتی، ابوالفضل حاجی‌زاده، محمد پروین و مهدی شیری از آنها خواسته به هیچ وجه با باشگاهی وارد مذاکره نشوند چرا که پرسپولیس به حضور آنها نیاز مبرم دارد.

اما خبر ناراحت کننده دیگر برای پرسپولیسی‌ها ورود مجدد علی پروین به مجموعه این باشگاه است، علی پروین که یکی از حامیان اصلی بازگشت کاشانی به باشگاه پرسپولیس است به پیشنهاد اعضای هیات مدیره برای پذیرش عضویت در هیات مدیره پاسخ مثبت داده و قرار است به زودی

 به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سوی محمد علی آبادی معرفی شود. پس از این دو عضو جدید بایستی هیات مدیره یک فرد دیگر را نیز به جمع خود اضافه کند تا در جلسات هیات مدیره مشکل عددی به وجود نیاید از این رو محمد علی‌آبادی حسین هدایتی عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس را نیز مجددا به عنوان عضو دیگر هیات مدیره معرفی خواهد کرد تا او نیز به اردوگاه پرسپولیسی‌ها اضافه شود.

همزمان با ورود کاشانی ، پروین و هدایتی گفته می‌شود سه نفر از مجموعه مدیریتی پرسپولیس خارج می‌شوند تا سونامی سرخ به شکل کلی‌صورت گیرد،عباس انصاری‌فرد، فرخزادی و نژاد فلاح مجبورند با کرسی‌های خود در مجموعه مدیریتی پرسپولیس خداحافظی کنند تا اعضای جدید با تفکرات متفاوت وارد مجموعه باشگاه پرسپولیس شوند.

البته بی‌تردید یک فرد نام آشنای دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهد شد که توانایی وی‌ می‌تواند به کمک پرسپولیس بیاید، علی‌سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس آخرین نفریست که به مجموعه مدیرتی باشگاه پرسپولیس اضافه خواهد شد تا پرسپولیس بتواند برای هواداران انبوده خود فصلی جدید در تاریخ مسابقات را رقم بزند و خاطرات تلخ و ناگوار این فصل با مدیریت مردی ناکام به نام عباس انصاری فرد را به دست فراموشی بسپارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)