مرجع خبری پرسپولیس : هميشه نيمكت‌نشينان از شرايط خود در تيم‌هايشان ناراضي‌اند و در اين ميان اگر ميان آنها بازيكناني باشند كه جايگاهي خاص نزد هواداران داشته باشند شرايط شان فرق خواهد كرد. در تيم پرسپوليس هم چنين وضعيتي ديده مي‌شود؛ محسن خليلي، عليرضا محمد، محمد پروين، منصوري و بادامكي انتظار چنين مساله‌اي را نداشتند. اما قبل از پرداختن به راهكار باشگاه پرسپوليس موردي مشابه كه براي آندرانيك تيموريان رخ داده بود را براي معترضان پرسپوليس متذكر مي‌شويم.
آندو مي‌گفت:
«حدود يك ماه و نيم از حضورم در تمرين‌هاي بولتون مي‌گذشت كه احساس كردم سرمربي تيم توجهي به من ندارد و قطعا تا پايان فصل بازي به من نمي‌رسد به همين دليل دل و دماغ درست تمرين كردن را نداشتم و خيلي راحت بگويم موقع دويدن و گرم كردن لابلاي بازيكنان پنهان مي‌شدم تا مقابل چشم قرار نگيرم اما پس از گذشت چند هفته به خواست مسوولان تيم به ساختمان باشگاه رفتم و آنجا با مساله‌اي روبرو شدم كه براي دقايقي در شوك بودم. سرمربي تيم فيلم تمرين‌هايم را نشان داد و من به اين فكر مي‌كردم كه اين دوربين‌ها كجا نصب شده كه من نديدم اما هر چه را روي مونيتور مي‌ديدم عين واقعيت بود و قبل از اينكه سرمربي حرفي بزند به اين نتيجه رسيدم كه اگر من هم جاي آنها بودم از آندو استفاده نمي‌كردم. فيلم تمرين كه تمام شد سرمربي تيم گفت ما اگر تو را جذب كرديم به اين دليل بود كه به تو اعتقاد داريم، پس خوب تمرين كن و منتظر فرصت باش.» از اتاق كه آمدم بيرون به اين فكر مي‌كردم كه چقدر برنامه‌هايشان روي حساب است. از فرداي آن روز با انگيزه بيشتر در تمرين‌ها حاضر شدم و هماني شد كه سرمربي مي‌گفت، يعني من در تركيب تيم قرار گرفتم.»
الان هم مسوولان باشگاه پرسپوليس براي پايان دادن به اعتراضات نيمكت‌نشينان و جلوگيري از مصاحبه‌هاي آنها چنين تصميمي دارند. ظاهرا قرار است از تمرين‌هاي اين تيم فيلمبرداري شده و توسط يكي دو كارشناس و بعضي از مسوولان باشگاه مورد بازبيني قرار گيرد تا در واقع سندي باشد براي پاسخ دادن به نيمكت‌نشينان.
با اين راهكار آنها يا درست مي‌گويند يا غلط كه اگر درست باشد به حق‌شان مي‌رسند اما اگر اشتباه مي‌كنند و بر اين باورند كه اگر از تمرين‌ها شانه خالي كنند كسي متوجه آنها نخواهد شد، سخت در اشتباهند. ضمن اينكه تلاش خود را بيشتر خواهند كرد تا به شرايط مطلوب برسند. با اين راه حل ديگر هيچ بازيكني بهانه نخواهد داشت و حتي كرانچار هم نمي‌تواند بدون دليل كسي را نيمكت‌نشين كند.
به هرحال بايد منتظر بود و ديد در هفته‌هاي آينده تركيب اصلي پرسپوليس تا چه اندازه دستخوش تغييرات خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)