مرجع خبری پرسپولیس : در متن نامه فيفا هيچ اشاره‌اي به نوع تنبيه احتمالي نشده است اما ممكن است تنبيهاتي از قبيل لغو اجازه فعاليت در بازار نقل و انتقالات فوتبال، سقوط به دسته پايين‌تر و كسر امتياز براي پرسپوليس در نظر گرفته بشود
 تعلل پرسپوليس در پرداخت مانده قرارداد دو بازيكن پانامايي كه در دوره مديريت حچت‌الله خطيب به جمع قرمزها اضافه شدند، فيفا را وادار به تهيه نامه‌اي نسبتاً تهديد آميز كرد كه در آن قيد شده در صورت آنكه پرسپوليس تا روز 13 نوامبر(22 آبان) اقدام به پرداخت پول نكند، در زمينه اين باشگاه تصميم‌گيري خواهد شد.  
متن نامه ارسالي به دفتر باشگاه پرسپوليس به شرح زير است:
آقایان محترم، ارجاعتان می‌دهیم به موضوع ذکر شده در بالا، به ویژه فکس باشگاه پرسپولیس مورخ 19 سپتامبر 2009 و مکاتبات آقای ریورا مولتون در 23 سپتامبر 2009 که در آن آقای ریورا جزئیات بانکی خود را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد (برای راحتی ارجاع به پیوست مراجعه کنید).
 در پیوست مکاتبه‌ای به تاریخ 21 اکتبر 2009 وجود دارد که آن را از آقای ریورا دریافت کرده‌ایم و طبق آن متوجه شدیم مساله فعلی هنوز حل نشده است.
 لطفا به یاد داشته باشید که اگر این موضوع تا 13 نوامبر 2009 حل نشود، پرونده را به اتاق حل اختلاف خواهیم فرستاد تا تصمیمی رسمی گرفته شود و این کار را پس از آن انجام خواهیم داد که بازیکن بگوید این مساله در بازه زمانی ذکرشده در بالا حل نمی‌شود.
از طرف اتاق حل اختلاف

نكته اول:
دو بازيكن پانامايي به نام‌هاي كارلوس ريوراوخوزه تورس در دوره مربيگري علي پروين به پرسپوليس پيوستند و بعد از مدتي به كشور خود بازگشتند. اين دو طبق قرارداد نزديك به 66هزار دلار از پرسپوليس طلبكارند .
نكته دوم:
در متن نامه فيفا هيچ اشاره‌اي به نوع تنبيه احتمالي نشده است اما ممكن است تنبيهاتي از قبيل لغو اجازه فعاليت در بازار نقل و انتقالات فوتبال، سقوط به دسته پايين‌تر و كسر امتياز براي پرسپوليس در نظر گرفته بشود.
نكته سوم:
هنوز باشگاه اسپورتينگ 89 كه اين دو بازيكن از آنجا به صورت قرضي به پرسپوليس پيوستند، وارد شكايت از پرسپوليس نشده اما آنها بعد از پايان ماجراي بازيكنان به دنبال 100 هزار دلاري خواهند بود كه اتفاقا در اين روزهاي بد اقتصادي  واقعا به كار شان مي آيد…. و اين تازه آغازي بر يك دردسر تازه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)