شنبه 19 بهمن(13:20)

دبير فدراسيون فوتبال اردن: وينگادا از تيم ما اخراج نشد

نلو وينگادا مربي پرتغالي كه سابقه همكاري با تيم هاي ملي فوتبال عربستان و اردن را داشته روز يكشنبه جهت حضور در تمرينات پرسپوليس و هدايت اين تيم وارد تهران مي شود.

به گزارش مرجع خبری برخي رسانه هاي داخلي در آستانه ورود وينگادا به ايران خبر دادند كه اين مربي نتايج ضعيفي به دست آورده و از تيم ملي اردن اخراج شده است.
وينگادا سپتامبر سال 2007 با عقد قراردادي 16ماهه هدايت تيم ملي اردن را در دست گرفت. قرارداد اين مربي پايان ماه دسامبر سال 2008 يعني در پايان سال ميلادي گذشته به پايان رسيد اما اردني ها از او خواستند در ژانويه سال 2009 و بازي هاي اردن مقابل تايلند و سنگاپور هم هدايت اين تيم را در دست داشته باشد.اردن مقابل تايلند متوقف شد و برابر سنگاپور شكست خورد. بعد از اين دو مسابقه همكاري دو طرف به پايان رسيد و وينگادا پيشنهاد باشگاه پرسپوليس ايران را پذيرفت.
هارون ايمن دبير فدراسيون فوتبال اردن در گفت و گویي اختصاصي پيرامون قطع همكاري تيم ملي اردن و وينگادا گفت:اين مربي پرتغالي شخصيت خوبي داشت و در تيم ما همه تلاش خودش را انجام داد. من فكر مي كنم او مربي خوبي است و در آينده هم موفق خواهد بود اما وينگادا از تيم ملي اردن اخراج نشد. قرارداد ما به پايان رسيده بود و دو طرف تمايلي به تمديد قرارداد نداشتند. وينگادا به ايران مي رود و ما هم با عدنان حمد عراقي همكاري مي كنيم

                       

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)