یک کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد و کادر فنی و بازیکنان خوبی که دارد گزینه اول قهرمانی در لیگ برتر است.

ابراهیم قاسمپور  درمورد ارزیابی‌اش از ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: خیلی زود است که هنوز درمورد کل لیگ بخواهیم نظر بدهیم؛ پارس جنوبی نتایج خوبی گرفته و تیمی شبیه استقلال خوزستان دو فصل قبل است. هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد که پارس جنوبی چنین تیم خوبی باشد با این حال هنوز تا پایان راه زمان زیادی باقی است و حتی استقلال هم شانس بازگشت به لیگ و حضور در جمع مدعیان را دارد. استقلال اگرچه در رده پانزدهم قرار گرفته اما فصل گذشته هم شرایطش در ابتدای لیگ خوب نبود اما درنهایت نایب قهرمان شد و سهمیه آسیایی کسب کرد.

وی افزود: فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد هر اتفاقی ممکن است در لیگ رخ دهد البته تیم پارس جنوبی جوانان شایسته‌ای دارد و ممکن است شگفتی‌ساز لیگ شود. اما قهرمان شدن یک تیم به عوامل زیادی بستگی دارد یکی از این عوامل هم شانس است. نمی‌توانید منکر شانس در فوتبال شوید ممکن است یک تیم در برخی بازی‌ها بد بازی کند و پیروز شود و یا در برخی مسابقات که سزاوار پیروزی است بازنده شود یا ممکن است یک باشگاه با وجود داشتن امکانات و برنامه‌ریزی مناسب و حتی بازیکنان خوبی که جذب کرده نتواند نتیجه مورد نظرش را بگیرد.

این کارشناس فوتبال درمورد اینکه کدام تیم‌ها را شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر می‌داند گفت: همیشه تیم‌های استخوان‌دار و باسابقه مثل پرسپولیس و استقلال که تماشاگران زیادی دارند از مدعیان اصلی قهرمانی هستند البته باشگاه‌های هم که سرمایه‌گذاری خوبی کردند از گزینه‌های قهرمانی هستند. به نظر من پرسپولیس گزینه اول قهرمانی است. این تیم فوتبال خوبی ارائه می‌کند؛ نفرات کمی از این تیم جدا شده‌اند و کادر فنی خوبی هم دارد. با این حال تیم‌های دیگر مثل تراکتورسازی، سپاهان و ذوب‌آهن هم می‌توانند از شانس‌های قهرمانی باشند حتی استقلال هم شانس قهرمانی دارد. شاید هم لیگ در این فصل شگفت‌زده شد و تیمی مثل پارس جنوبی توانست به مقام قهرمانی در آن برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)