پرسپولیس نیوز: محمد قاضی درباره داربی ۸۵ پایتخت، گفت: داربی شرایط خاص خود را دارد و به انگیزه بازیکنان بستگی دارد. امیدوارم هواداران بتوانند یک بازی زیبا را از دو تیم تماشا کنند.

محمد قاضی درباره داربی هشتاد و پنجم  پایتخت، اظهار کرد:  داربی شرایط خاص خود را دارد و به انگیزه بازیکنان بستگی دارد. امیدوارم هواداران بتوانند یک بازی زیبا را از دو تیم تماشا کنند.

او افزود: در چهار داربی حضور داشتم، هر چهار بازی هم با تساوی بدون گل به اتمام رسید. دو بازی با لباس پرسپولیس در میدان حضور داشتم و دو بار هم با استقلال به این مهم دست یافتم.

قاضی درباره گلزنی‌هایش در لیگ برتر هفدهم و حضور در صدر جدول گلزنان، گفت‌: با توجه به این که به عنوان مهاجم نوک در زمین حاضر می‌شوم، وظیفه‌ام گلزنی است. تا به این‌جای کار خوشبختانه خوب عمل کرده‌ام اما مهم است که موفقیت تیم در کنار گلزنی‌هایم ادامه‌دار باشد و بتوانم برای پدیده مثمرثمر باشم.

قاضی درباره هماهنگی‌اش با معین عباسیان، گفت‌:  تاکنون سه گل از هفت گلی که به ثمر رسانده‌ام روی پاس‌های معین عباسیان بوده و اتفاقا گلی که روی ارسال معین به سپیدرود زدم تا حد زیادی شبیه به گلی بود که با همکاری هم به ذوب زدیم. پاس‌های عباسیان خیلی خوب است و امیدوارم در ادامه راه نیز موفق باشیم.

قاضی در رابطه با شانسش برای دعوت به تیم‌ ‌ملی، تصریح کرد: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم‌ ‌ملی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم بتوانم یکی از مسافران جام جهانی باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)