خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظارات از من بالاست، تلاشم را بیشتر کرده و برای بازی‌های آینده لحظه‌شماری می‌کنم.

محمد قاضی ، پس از اردوی 4 روزه در کرج اظهار داشت: در کل اردوی بسیار خوبی را با توجه به فشار تمرینات صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم.

وی افزود: تمرینات واقعا فشار زیادی داشت و ما را آماده کرد تا در ادامه لیگ و جام حذفی پرتوان تر به میدان برویم. به دنبال این هستیم تا جایگاه بهتری را برای خودمان به دست آوریم.

قاضی در خصوص درخشش در بازی دوستانه روز گذشته نیز گفت: پس از آن مصدومیت بد، خیلی در حال تلاش هستم تا به پرسپولیس کمک کنم. آنقدر تلاش می‌کنم تا انتظارات را برآورده کنم، می دانم که انتظارات از من بالا است و باید در دیدارهای آینده به پرسپولیس کنم، برای بازی‌های آینده لحظه شماری می‌‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی که این اردو در آینده آیا به درد پرسپولیس می‌خورد یا خیر گفت: صددرصد همین‌طور است. باید تلاش کنیم تا به قهرمانی در جام حذفی و حضور در جمع بالانشینان لیگ برتر برسیم. امیداورم این اتفاق بیافتد چون حیف است که پرسپولیس این فصل دست خالی باشد. ما در حال حاضر بازی سخت و حساسی را مقابل نفت تهران داریم که امیدوارم با بردهای خانگی سریع تر وضعیت خودمان را در جدول لیگ برتر سامان دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)