پرسپولیس نیوز: به دنبال صحبت های شب گذشته عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره مدیریت سابق این باشگاه، حسین قدوسی به صحبت های انتقادی مهرداد هاشمی واکنش تندی نشان داد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس، درباره حواشی حضور شب گذشته مهرداد هاشمی در برنامه فوتبال برتر توضیحاتی داد و به صحبت های مطرح شده توسط مهرداد هاشمی واکنش نشان داد و گفت: پیرو برنامه شب گذشته فوتبال برتر که با حضور مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شده بود، هیچ هماهنگی ای برای مناظره صورت نگرفته بود. برنامه فوتبال برتر، تریبون را در اختیار آقای هاشمی قرار داد تا ایشان صحبت کند. بنده بر این باور هستم که هوای آقای هاشمی را داشتند و تقریبا هیچ گونه سوال انتقادی از ایشان نپرسیدند. در آیتم های پخش شده در برنامه و همینطور سوالاتی که آقای میثاقی مطرح کرد، آقای انصاری فرد بسیار تخریب شد و بنده گلایه های خودم را بابت همین موضوع به آقای میثاقی به صورت مستند و مستدل منتقل کردم و ایشان هم تا حدودی پذیرفتند که در برنامه شب گذشته به نیمه پر عملکرد آقای انصاری فرد اشاره ای نشد‌‌.

وی تاکید کرد: من در حین برنامه با آقای انصاری فرد در تماس بودم و ایشان علی رغم تماس برنامه، روی خط حضور پیدا نکردند تا باشگاه وارد حاشیه نشود. آقای انصاری فرد معتقد بودند که علیه‌شان خیلی در برنامه شب گذشته صحبت نشده و ایشان وضعیت را تحمل می‌کنند. یک ماهی می‌شود که رسانه ها علیه مدیر سابق خبرسازی می کنند و ایشان سکوت کرده، زین پس نیز سکوت خواهد کرد چرا که مردم بهترین قاضی هستند.

قدوسی در ادامه گفت: آقای انصاری فرد در حالی وارد باشگاه شدند که ۲۵ میلیارد از محل درآمدهای این فصل باشگاه بابت فصل گذشته پیش‌خور شده و ریالی به کادر فنی و بازیکنان پرداخت نشده بود و آقای انصاری فرد، پرداختی بازیکنان و کادر فنی را به ۵۰ درصد رساند. ۳۵ درصد به آقای کالدرون و دستیارانشان پرداخت شد در حالیکه علاوه بر پیش‌خور شدن ۲۵ میلیارد، تعداد کاربران سامانه های پیامکی باشگاه ریزش انبوهی داشت و درآمدهای باشگاه به مخاطره افتاده بود و باشگاه پرسپولیس مثل دیگر باشگاهها از هیات مدیره متمول برخوردار نبود. برخی در باشگاه رقیب علی رغم داشتن دو عضو هیات مدیره متمول که حدودا ۳۰- ۴۰ میلیارد کمک کردند، پرداختی کمتری نسبت به پرسپولیس داشت. بازیکنان ما از فصل قبل هنوز طلب دارند اما بابت امسال آقای انصاری فرد، پرداختی ها را به ۵۰ درصد رساند. زمانی که کالدرون رفت، آقای انصاری فرد تا ۴ روز مانده به پایان نقل و انتقالات، باشگاه را منتظر بازگشت ایشان نگهداشت ولی ایشان نیامد و توانستیم آقای گل محمدی را بیاوریم.

قدوسی در پاسخ به صحبت های هاشمی درباره خودش گفت: آقای هاشمی بنده کسی هستم که با راهنمایی های آقای انصاری فرد، قرارداد جونیوری که شما و هیات مدیره شما آورد، با ۳۱۸ هزار دلار کاهش مبلغ قرارداد، فسخ کردم. پس از ماموریتی که به من داده شده توانستم بعد از دو ماه مذاکره، ۳۱۸ هزار دلار به نفع باشگاه پرسپولیس کار کنم. در طی ۶ ماه فعالیتم کارهایی انجام دادم که شما به اندازه سر سوزنی از فعالیت های من را در ۲ سال حضورتان انجام ندادید‌. این ادعا را با سند و مدرک اثبات خواهم کرد و اجازه نمی دهم کسی زحمات مرا تخریب کند. لطفا بعد از رفتار ناشایستتان درباره اخراج من، نسبت به بنده صحبتی نکنید و دست از این کارهایتان بردارید و در رسانه ملی علیه بنده با نیش و کنایه صحبت نکنید. شما در برنامه شب گذشته هتاکی و توهین کردید و حتی گفتید مدیران اگر عقل و شعور داشته باشند! لطفا به مدیران کشور توهین نکنید.

مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه گلایه هایش گفت: من آقای انصاری فرد نیستم که خویشتن دار باشم و سکوت کنم. قطعا اگر این رفتار شما ادامه داشته باشد پاسختان را خواهم داد. شما عضو هیات مدیره ای هستید که گفتید خبر نداشتید آقای برانکو ۹ ماه هیچ پولی نگرفته است و اکنون پرداختی ۳۰۰ هزار دلاری به آقای کالدرون را به نقد می کشید و می گویید آقای انصاری فرد هوای آقای کالدرون را نداشته است‌. شما به عنوان عضو هیات مدیره از مشکلات آقای برانکو خبر نداشتید اما از اینکه از قرارداد استوکس اطلاع نداشتید ناراحت می شوید؟! شما خودتان از آقای انصاری فرد پیگیر قرارداد استوکس نشدید. اکنون هم این بازیکن تخلف کرده و اگر شما به درستی عمل کنید، این بازیکن به راحتی محکوم می شود. قاطعانه می گویم قرارداد استوکس، محکم ترین و اصولی ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران است و امیدوارم اگر اتفاقات بعدی منجر به بازگشت استوکس و جریمه او یا فسخ توافقی نشد در نحوه شکایت از او درست عمل کنید.روی اینکه در‌این پرونده درست عمل شود تاکید می کنم چون استوکس تخلف کرده و راحت محکوم است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)