پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌مسئولان راه‌آهن یک بار تخلف کردند و حالا آگاهانه روی آن اصرار نکنند.

حسین قدوسی در مورد بیانیه باشگاه راه‌آهن علیه پرسپولیس گفت: مسئولان محترم باشگاه راه‌آهن حق ندارند در مورد امور باشگاه پرسپولیس نظر بدهند. اطلاعیه راه‌آهن را خواندیم و از آنجاکه برای مسئولین و مالکین این باشگاه احترام قائلیم نمی‌خواهیم به تندی آنها که در مورد پرسپولیس صحبت کردند، جواب بدهیم.

وی افزود:‌مردم از این بیانیه‌ها خسته شده‌اند اینکه اعلام می‌کنند پرسپولیس به تیم‌های پایه خود اهمیت بدهد و دنبال محصولات سایر تیم‌ها نباشد و تیم‌های پایه‌اش در تورنمنت‌های شرق اسیا شرکت نکند اموری است که مربوط به پرسپولیس است و ربطی به آنها ندارد  همانطور که مسائل راه‌آهن ارتباطی به ما پیدا نمی‌کند. به ما ربط ندارد راه‌آهن چه کاری می‌کند و به باشگاه‌های دیگر هم ربطی ندارد ما چه کاری انجام می‌دهیم.

قدوسی تاکید کرد: در مورد میلاد کمندانی باید بگویم او بازیکن مقاومت بوده و باشگاه راه‌آهن بدون آگاهی از اینکه او با مقاومت قرارداد دارد ابتدا توافق سه ساله و سپس قرارداد 5 ساله می‌بندند. کمندانی هم اطلاع نداشته که هنوز بازیکن مقاومت است و قراردادش به اتمام نرسیده است.

وی افزود: در این شرایط باشگاه مقاومت نامه‌ای را برای راه‌آهن ارسال می‌کند و به آنها تذکر می‌دهد این بازیکن متعلق به مقاومت است و آنها حق ندارند قرارداد ببندند چرا که کارشان تخلف است و اگر خواهان این بازیکن هستند باید با مقاومت مذاکره کنند. این نامه دو بار به مسئولان راه‌آهن داده شده است مسئولان این تیم که در امور حقوقی تسلط دارند چرا جوابی ندادند و اگر آگاهی نداشتند نمی‌توانند تخلف خود را توجیه کنند آنها وقتی از تحت قرارداد بودن این بازیکن اطلاع یافتند چرا جواب مقاومت را ندادند تا این باشگاه همان نامه‌ها را به کمیته انضباطی ارجاع ندهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: سؤال دیگر این است که دو نیم ماه از حضور این بازیکن در تمرینات پرسپولیس می‌گذرد. چرا راه‌آهنی‌ها تا این مدت اعتراضی نکردند و حالا که این بازیکن به اروپا ترانسفر شده می‌گویند سرمست شده‌اند. چرا آن زمان ادعایی نداشتند و شکایت نکردند و این موضوعات را مطرح می‌کنند. جالب است بدانیم قرارداد کمندانی با راه‌آهن غیرقانونی بوده و در زمانی بسته شده که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه مقاومت بوده است پرسپولیس بسیار قانونی و پس از انجام مذاکره با مقاومت رضایتنامه او را می‌گیرد. و به استخدام باشگاه خودش درمی‌آورد. تعجب می‌کنم چرا بعد از 2 ماه شکایت می‌شود و این درجایی است که مقاومت اخطار داده و اعلام کرده بود کمندانی بازیکن آنها است.

قدوسی در مورد اینکه مسئولان راه‌آهن اعلام کرده‌اند یکی از مسئولان پرسپولیس مصاحبه‌های عجیب و خارج از عرف می‌کند گفت: این مسائلی بود که شیرینی بیان کرد و حتما برای آنها استدلال‌های خودش راداشت که من به آن ورود نمی‌کنم و فقط می‌توانم بگویم بهتر بود راه‌آهن اول پاسخ مقاومت را بدهد. دوم اینکه چرا آنها در این دو ماه و نیم اعتراض نکردند و سوم آنکه اگر اعتراضی دارند اول با پرسپولیس این مسئله را مطرح می‌کردند و سپس آن را در بوق و کرنا می‌کردند. کار پرسپولیس در این قرارداد کاملا قانونی بوده و راه‌آهن مرتکب تخلف شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)