پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با جدایی حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و جونیور براندائو و ‌پیوستن اوساگونا به پرسپولیس فهرست هجده نفره بزرگسالان تیم دو جای خالی دارد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با جدایی حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده و حونیور براندایو و ‌پیوستن اوساگونا به پرسپولیس فهرست هجده نفره بزرگسالان تیم دو جای خالی دارد. طبق اقدامات انجام شده تلاش می‌شود توافقات اولیه با یکی از گزینه‌های خارجی باشگاه و سرمربی که بازیکن آزاد نیز هست برای تقویت خط حمله به توافق قطعی و رسمی تبدیل شود. این بازیکن به عنوان ‌سهمیه آزاد جذب می‌شود‌.

وی افزود: هر تیم می‌تواند سه بازیکن آزاد در طول فصل و خارج از زمان نقل و اتتقالات جذب کند و پرسپولیس از این سهمیه و قانون بهره خواهد برد. به اطلاع هواداران می‌رسانیم آقای گل محمدی که طی دو روز اخیر جذب اوساگونا و یک مهاجم خارجی دیگر طبق نظر موافق ایشان جذب شده‌اند جز جذب مهاجم‌ خارجی برنامه دیگری برای نقل و انتقالات ندارد.

قدوسی خاطرنشان کرد: البته به واسطه اینکه لیست بزرگسالان یک جای خالی دارد در طول نیم فصل دوم اگر نیاز به جذب بازیکن آزاد بود در صورتی که بازیکن آزاد کارآمد ایرانی وجود داشته باشد می‌توان اقدام کرد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: آقای گل محمدی هیچ نام دیگری را امروز برای مذاکره به باشگاه اعلام ‌نکرده‌اند و در فرصت دو روزه طبق نظر ایشان تلاش شد تیم تقویت شود.

گل‌محمدی هم امروز در تماس با کریم باقری آخرین وضعیت تیم را جویا شد و روز سه‌شنبه مراسم معارفه وی در تمرین و قبل از بازی دوستانه با بادران انجام‌ می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)