پرسپولیس نیوز : قرارداد کریم انصاری فرد با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ شد.

بعد از مدتها کشمکش ظهر امروز محمد رویانیان برگه فسخ قرارداد کریم انصاری فرد را به مسئولان باشگاه تراکتور سازی ارایه کرد.

این در حالی ست که انصاری فرد به دلیل نداشتن برگه فسخ قرارداد با پرسپولیس هنوز نتوانسته قراردادش را با تراکتور ثبت کند. با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات و اینکه انصاری فرد هم بازیکن آزاد نبوده در ثبت قرارداد وی با تراکتور ابهام وجود دارد و مشخص نیست تراکتوری ها بتوانند به صورت قانونی قرارداد انصاری فرد را ثبت کنند یا نه.

گفته می شود ثبت قرارداد انصاری فرد در هر تاریخی بعد از 22 تیر ماه تخلف محسوب می شود اما تا زمانی که باشگاهی در این زمینه شکایت نکند اتفاقی رخ نمی دهد.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس خبر داد به رغم اینکه بازی اول تراکتور مقابل پرسپولیس است اما این باشگاه تصمیمی مبنی بر شکایت از تراکتور به دلیل تخلف در ثبت قرارداد انصار فرد ندارد.

 

چند تن از مسئولان باشگاه تراکتورسازی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه کریم انصاری‌فرد را از رویانیان گرفتند تا موانع قانونی بازی کردن این مهاجم در فصل جدید برداشته شود.

انصاری‌فرد در تاریخ 22 تیر با تراکتورسازی قرارداد بست اما تاریخ قرارداد او از سوی مسئولان این باشگاه 20 تیر درج شده است. با این حال تا امروز بحث بر سر این بود که آیا انصاری‌فرد می‌تواند در هفته اول مقابل پرسپولیس بازی کند یا نه؟

انصاری‌فرد برای فصل جدید هم با پرسپولیس قرارداد داشته و تاریخ قراردادش با تراکتور بعد از مهلت قانونی نقل و انتقالات ثبت شده است. امروز شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفته بود در صورتی که تاریخ عقد قرارداد انصاری‌فرد با تراکتورسازی پس از پایان مهلت نقل و انتقالات باشد، او حق بازی برای تراکتورسازی را ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)