مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: قرارداد هيچ‌كدام از بازيكنان دو تيم استقلال و پرسپوليس و 7 باشگاه بدهكار ديگر در فدراسيون و سازمان ليگ ثبت نشده است.

 

اسماعيل‌ حسن‌زاده در مورد هشدار كميته انضباطي به 10 باشگاه بدهكار ليگ برتري مبني بر اينكه قرارداد بازيكنان آنها ثبت نمي‌شود در حالي كه اين اتفاق رخ داده، گفت: به دليل اينكه فرصت در زمان نقل و انتقالات كم است تصميم گرفتيم اين تصميم را در دو مرحله اجرايي كنيم و قرارداد بازيكنان با باشگاه‌هاي بدهكار در هيئت فوتبال استان ثبت شود تا باشگاه‌ها زمان را براي جذب بازيكن از دست ندهند اما ثبت قرارداد و صدور كارت بازيكنان تيم‌هاي باشگاهي فقط با تاييد سازمان ليگ و فدراسيون انجام مي‌شود. باشگاه‌ها نيز به طور موردي اقدام به تسويه حساب با طلبكارانشان كرده‌اند و تسويه حساب‌ها آغاز شده است.

 

 

وي در مورد اينكه فدراسيون برابر دو باشگاه پرسپوليس و استقلال كه بدهكارند كوتاه خواهد آمد يا نه، تاكيد كرد: برابر قانون همه باشگاه‌ها يكسان هستند و تا امروز قرارداد هيچ‌كدام از قرارداد بازيكنان دو تيم پرسپوليس و استقلال نيز در فدراسيون ثبت نشده است. ما قانون را به طور دقيق براي همه اجرايي خواهيم كرد.

رئيس كميته انضباطي فدراسيون در مورد تدابير انضباطي اين كميته براي ليگ يازدهم اظهار داشت: تدابير خوبي براي مسابقات ليگ انديشيده‌ايم كه آنها را به اميد خدا اجرايي خواهيم كرد. اين تدابير را به زودي اعلام مي‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)