پرسپولیس نیوز : توافقنامه همکاری باشگاه پرسپولیس و کانون ایران‌نوین برای برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان امضا شد.

امروز و در نشست خبری قرارداد باشگاه پرسپولیس و کانون ایران نوین به عنوان حامی اصلی دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا امضا شد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این نشست گفت: شعار این بازی طبق هماهنگی‌هایی که با میلانی‌ها انجام شده فوتبال برای صلح و دوستی خواهد بود. البته با توجه به سفر آقای روحانی رئیس جمهوری کشورمان به سازمان ملل و صحبت‌هایی که در آنجا مطرح شد شاید شعار این بازی به صلح برای همه تغییر کند.

قدوسی ادامه داد: طبق هماهنگی‌هایی که با مسئولان باشگاه میلان انجام شده قرار است عواید این دیدار که در تهران و چه در میلان به کودکان سرطانی اهدا شود.

 قرارداد باشگاه پرسپولیس با کانون تبلیغاتی ایران نوین امضا شد و این شرکت حامی مالی دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و پیشکسوتان میلان خواهد بود.

در جلسه ای که صبح امروز سه شنبه در دفتر این کانون برگزار شد،  محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مریم شفیعی، مدیرعامل کانون تبلیغاتی ایران نوین، با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند.

باشگاه میلان پیش از این گفته بود تنها در صورتی به ایران خواهد آمد که 70 درصد از رقم قرارداد را دریافت کند. رویانیان در پاسخ به این سوال که با توجه به تحریم های موجود چگونه این رقم به دست باشگاه میلان خواهد رسید گفت کانون تبلیغاتی ایران نوین این کار را بر عهده گرفته و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)