مرجع خبری پرسپولیس : آن چه که باعث شد مدیر عامل پرسپولیس در تمرینات این تیم برآشفته به علی کریمی بتازد  ، برخي بندهاي قرارداد پيشنهادي كریمي برای حضورش در اين تيم بود که حالابازگشت وی به پرسپولیس را در هاله اي از ابهام فرو برده است . دیروز در اولين حضور سرمربي كروات پرسپوليس عباس انصاريفرد اعلام كرد كه كريمي روز دوشنبه با پرسپوليس قرار داد رسمي امضا خواهد كرد، اما امروز حرف خود را عوض کرد.
 
به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت گل ظاهرا كريمي پيش از اين قراردادي را از طريق محمودرضا فاضلي مدير برنامه هايش براي انصاريفرد ارسال كرده كه در آن نقش مدير عامل پرسپوليس را بشدت زير سوال برده است. در الحاقيه اين قرارداد آمده كه مبلغ قرارداد علي كریمي بايد در تاريخ مقرر در قرارداد پرداخت شود در غير اينصورت او براي اقدامات بعدي مختار خواهد بود. همچنين كريمي در طول مدت قراردادش نمي خواهد به هيچ عنواني با انصاري فرد رودررو شود.

 جادوگر حتي عنوان كرده كه در زمان ثبت قراردادش در هيئت فوتبال نيز قصد ديدن مدير عامل را ندارد.براساس بخش ديگري از اين الحاقيه كريمي آزادي كامل در انجام مصاحبه خواهد داشت و در صورت بيان حرفهاي انتقاد آميز بر عليه مديريت ، باشگاه تنها ميتواند پس از بررسي شرايط درباره اش تصميم گيري كند. اين قرار داد و الحاقيه سفت و سختش شايد دراندك زمان باقي مانده نقل و انتقالات بار ديگر جادوگر را در آستانه جدايي از تيم محبوبش قرار دهد.هرچند گويا به نظر ميرسد كه مقامي بمراتب بالاتر از انصاريفرد خواهان حضور كريمي در پرسپوليس باشد.


بندهای این قرارداد به این شرح است:

مواردی که پرسپولیسیها ادعا می کنند در قرارداد پیشنهادی کریمی لحاظ شده بود:

 1-  او با مبلغ 350 میلیون تومان پیشنهادی پرسپولیس موافقت کرده است.(این مبلغ برای علی کریمی واقعا زیر قیمت است .)

2- نحوه پرداخت : 35 در صد در هنگام عقد قراداد و مابقی در دو چک به تاریخ مهر ماه سال جار و فروردین آینده. چکها راس تاریخ مورد نظر پرداخت شود.(این شرط هم معقولانه است.)

3- مالیات برعهده باشگاه باشد.(بسیاری از ستارگان ملی امسال این شرط را در قرارداد خود لحاظ کرده اند.)

 4- درصد مدیربرنامه توسط باشگاه پرداخت شود .(قانونا 10 درصد قرارداد که جمع مبلغ پرداختی را به 385 میلیون به اضافه مالیات می رساند)

 5- کریمی درخواست کرده هرزمان که خواست با پرداخت 50 میلیون تومان از باشگاه جدا شود.(این جنجالی ترین بند پیشنهاد است که با مخالفت پرسپولیسی ها روبه رو شده است)

6-  در صورت مصاحبه علیه مدیر باشگاه واکنش به این مصاحبه  در جلسه هیات مدیره بررسی شود.

با توجه به حواشی اخیر پرسپولیس که توسط سایت گل ایجاد شده، مرجع خبری پرسپولیس صحت کامل این خبر را تایید نمی کند
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)