پرسپولیس نیوز :  مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکنون زمان انتقاد از لوبانف نیست چرا که او فقط یک بازی برای پرسپولیس انجام داده و نباید این دروازه‌بان را تحت‌فشار گذاشت.

نادر باقری در خصوص عملکرد الکساندر لوبانف در دیدار پرسپولیس – سپاهان اظهار داشت: این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود و طبیعی است که در چنین دیدارهایی روی همه بازیکنان داخل میدان  فشار باشد، به ویژه اینکه مسابقه روز سه‌شنبه در حضور تماشاگران زیادی برگزار می‌شد و لوبانف اولین بازی رسمی‌اش را برای پرسپولیس انجام می‌داد.

وی افزود: لوبانف را دروازه‌بان ضعیفی ندیدم و شاید بتوان گفت تنها ضعف او آمادگی بدنی‌اش باشد که نشان می‌دهد از شرایط ایده‌آل به دور است. تا آنجا که من شنیده‌ام آبان‌مان لیگ ازبکستان تمام شده است و لوبانف نیز قبل از پیوستن به پرسپولیس به تازگی تمرینات آماده‌سازی خود را شروع کرده بود.

مربی پیشین دروازه‌بان‌های پرسپولیس یادآور شد: یک دروازه‌بان و کلاً هر بازیکن خارجی که به فوتبال ایران می‌آید طبیعی است که مدتی زمان می‌برد تا با فرهنگ کشورمان و شرایط تیم کنار آمده و از اینها مهم‌تر با دیگر نفرات تیم هماهنگ شود. از این‌رو الان قضاوت کردن در خصوص لوبانف خیلی زود است و باید حداقل چند بازی به این دروازه‌بان فرصت داد تا خودش را نشان دهد.

باقری با بیان اینکه نیلسون در ابتدا دروازه‌بان خوبی برای پرسپولیس نشان نداد، تصریح کرد: خاطرم است نیلسون در دو سه بازی ابتدایی‌اش برای پرسپولیس کم‌فروغ بود، اما هر چه به جلوتر رفتیم او توانست خودش را با شرایط پرسپولیس و کلاً فوتبال ایران هماهنگ کند. در حال حاضر هم تحت‌فشار گذاشتن لوبانف و انتقاد از او کار اشتباهی است و باید فشار از روی این دروازه‌بان برداشته شود تا بتواند در بازی‌های آینده پرسپولیس عملکرد خوبی از خود ارائه دهد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهم‌تر است. نام پرسپولیس از نام هر بازیکنی بزرگ‌تر بوده و باید همه کمک کنیم تا تیم بدون حاشیه به روند خوبی که در پیش گرفته ادامه دهد تا ان‌شاءالله در پایان فصل جشن  قهرمانی بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)