پنجشنبه 22 اسفند (17:54)

مرجع خبری پرسپولیس : افشین پیروانی همیشه خواستار آرامش در تیم بود / از همان روز اول جو منفی علیه داریوش مصطفوی بوجود آمده بود / فقط می خواستند قطبی را بترسانند …

گاهی منبع خبر نمی خواهد نامش فاش شود . در این مواقع باید از ” یک منبع آگاه که نمی خواست نامش فاش شود ” استفاده کرد . مصاحبه امروز ما با یکی از لیدر های باشگاه پرسپولیس دقیقا به همین شکل پیگیری شد . فرد مورد نظر ابتدا از ما کارت خبرنگاری خواست !! با تلاش و صحبت او را راضی کردیم که چون خبرنگار رسمی نیستیم کارت خبرنگاری همراه نداریم . بعد از ما قول گرفت که به هیچ عنوان نامش را ذکر نکنیم و البته باید مطمئن می شد که بخشی از صحبت هایش به رسم امانت پیش ما خواهد ماند و منتشر نخواهد شد . ماه عسل تلاش 45 دقیقه ای خبرنگار مرجع خبری پرسپولیس با لیدر مذکور از نظر شما می گذرد :
pnnc : افشین قطبی مدعی شده 50 نفر از جمله دو نفر از لیدرهای باشگاه به ماشین او حمله کردند شما در این ارتباط چه نظری دارید ؟

من پس از بازی با صبا باتری به جهت عصبانیت شدید همراه با یکی از هواداران سریعا ورزشگاه آزادی را ترک کردم و در جریان حمله به اتومبیل افشین قطبی نبودم . فردای آن روز از طریق یکی دو نفر از دوستان از ماجرا با خبر شدم و گویا دو تن از لیدرها که طرفدار فرد دیگری بودند و از ابتدای فصل خواستار مربیگری فرد مورد نظر شده بودند به همراه عده ای ناشناس به اتومبیل افشین قطبی حمله کردند و البته شیشه های ماشین او را نشکستند و تنها قصد ترساندن وی را داشتند .

pnnc : اما داریوش مصطفوی گفته بود این افراد جزو لیدرهای باشگاه پرسپولیس نبوده اند ؟

لیدرهای پرسپولیس پیش از آغاز فصل دچار دو دستگی شده بودند . عده ای طرفداران یک مربی خاص و عده ای هم خواهان بازگشت افشین قطبی بودند که تعدادشان کمتر بود . مربی که لیدرها از او حمایت می کردند رابطه بسیار صمیمانه ای با ما برقرار کرده بود و قول داده بود در صورتی که از او حمایت کنیم تا به هدفش ( از لابه لای حرف هایش این طور استنباط می شد که هدف فرد مذکور سرمربی گری بوده ) برسد از نظر مالی ما را حمایت خواهد کرد . او رابطه دوستانه زیادی با بازیکنان تیم هم داشت و مخالف جدایی بعضی از بازیکنانی بود که از این تیم جدا شدند .

pnnc : بعد از بازشگت افشین قطبی به ایران فرد مورد نظر به اعمالش ادامه داد ؟

به ظاهر خیر . یعنی کمتر او را دیدیم ولی به نظرم با بعضی از لیدرها ارتباط داشت . یک روز با آقای قطبی در هتل استقلال جلسه گذاشتیم و چند تن از بچه ها به ایشان گفتند اگر به آن ها پول ندهد حمایتش نخواهند کرد و جو سکوها را به ضرر او تغییر می دهند .

pnnc : پاسخ قطبی به درخواست آن ها چه بود ؟

ایشان فقط لبخند زدند . اصولا آقای قطبی اهل باج دادن نبود . چند روز بعد افشین پیروانی از ما خواست حمایت بیشتری از کادر فنی داشته باشیم و سرمربی تیم را کمتر تحت فشار قرار دهیم اما … ( حرفش را قطع می کند )

pnnc : افشین پیروانی هم در دودستگی میان لیدرها نقش داشت ؟

خیر ایشان همیشه خواستار آرامش تیم بودند و هرگز در برخوردها از ما خواسته غیر منطقی نداشتند . حتی بعد از فرار ( خروج ) قطبی از ایران از ما می خواستند علیه او شعار ندهیم .

pnnc : بعد از رفتن قطبی از ایران مربی مورد نظر لیدرها برای ارتباط بیشتر با شما تلاش می کرد ؟

عرض کردم بعد از شروع فصل و آمدن آقای قطبی ایشان را کمتر دیدم ولی شاید با سایر لیدرها برخوردهایی داشته .

pnnc : به عنوان سوال آخر رفتن داریوش مصطفوی از باشگاه پرسپولیس ارتباطی با لیدرها داشت ؟

آقای مصطفوی از روز اول میان لیدرها محبوب نبودند . سابقه بازی ایشان در تاج ( استقلال ) و اقداماتی که انجام می دادند ( اکیدا تاکید می کند اقدامات مذکور را ننویسیم ) باعث شده بود جو منفی علیه ایشان روی سکوها بوجود بیاید . خود من هم از ایشان دل خوشی نداشتم به هر حال هر چه بود گذشت و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)