پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس گفت: دروازه‌بان‌های پرسپولیس با دعای هواداران کم‌تر گل می‌خورند.

وحید قلیچ در مورد پیروزی 3 بر 2 پرسپولیس مقابل سیاه جامگان و عملکرد سوشا مکانی، گفت: از پیروزی تیم محبوبم خوشحالم. امیدوارم این برد زمینه‌ساز قهرمانی سرخپوشان شود و دل هواداران شاد شود. از وقتی هواداران با فوتبال و پرسپولیس آشتی کردند فوتبال ما رنگ و بویی بهتر گرفته است.

وی ادامه داد: دلم نمی‌خواهد حرفی بزنم که باعث حاشیه‌سازی در پرسپولیس شود اما برای تیم پرسپولیس خوب نیست که وقتی تیم حریف دو حمله روی دروازه‌اش انجام می‌دهد آن حملات تبدیل به گل شود. سوشا مکانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او دروازه‌بان پرسپولیس است و باید عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. لوبانوف هم خرید خوبی نبوده و نمی‌دانم چطور کادرفنی تیم پرسپولیس این دروازه‌بان ازبکستان را جذب کرده‌اند؟

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره به مشکل دروازه‌بانی در فوتبال ایران گفت: متاسفانه در بازی استقلال هم وحید طالب‌لو گل بدی خورد او از راه دور و از زاویه بسته گل خورد.

قلیچ در مورد اینکه چه راه حلی برای بهتر شدن عملکرد دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد گفت:اگر حرفی بزنم می‌گویند وحید فقط از خودش تعریف می‌کند و اکنون هم من دوست دارم که دل هواداران با قهرمانی پرسپولیس شاد شود اما واقعیت این است که دروازه‌بان‌های پرسپولیس با دعای هواداران است که کم‌تر گل می‌خورند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)