پرسپولیس نیوز : دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: حالا که سوشا مکانی سر به راه شده بنگر با یاغی گری تیم را به هم می ریزد.

وحید قلیچ درباره دیدار اخیر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: به نظر من مساوی بهترین نتیجه برای هر دو تیم بود که با عملکردشان باید به آن دست پیدا می کردند. پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بود اما از دقیقه 65 بازی به بعد دچار سردرگمی شدند. تراکتورسازی هم نشان داد که یک تیم بین المللی است با مهره های سرشناس. غیر از اشتباهاتی که در خط دفاع شان داشتند این تیم در خط هافبک و حمله خیلی خوب کار کرد.

وی افزود: پرسپولیس فرصت خوبی را برای نزدیک شدن به صدر از دست داد. البته حالا باید امیدوار باشد که تیم های صدرنشین امتیاز از دست بدهند که این چندان هم بعید نیست. مهاجمان پرسپولیس در روزی مقابل تراکتور قرار گرفتند که محمدرضا اخباری بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. ضمن اینکه آنها خیلی از فرصت ها را به راحتی از دست می دادند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد سوشا مکانی و حضورش به جای لوبانف در چنین بازی مهمی گفت: در هر شرایطی سوشا بهتر از لوبانف است. این دروازه بان ازبک باید در لیگ ترکمنستان فوتبال بازی کند و اصلا به درد پرسپولیس نمی خورد. سوشا هم در نیمه اول مشخص بود که ثبات همیشگی را ندارد و با هر توپی که روی دروازه می آمد قلب تماشاگران تا مرز ایستادن پیش می رفت.

قلیچ اضافه کرد: ولی مکانی در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد و از این نظر باید گفت که برانکو تصمیم خوبی گرفت. چون هر چه باشد سوشا یک ایرانی است و عضو تیم ملی.فکر می کنم حضورش در یک چنین بازی مهمی کمک زیادی کرد تا در هفته های آینده با قدرت در خدمت تیم باشد.

وی با اشاره به صحنه گل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: سوشا همان زاویه ای که احتمال می داد توپ از آنجا عبور کند را باز گذاشته بود. نباید این کار را می کرد. اگر او در همان زاویه باز می ایستاد توپ را مهار می کرد اما در ریباند هم چون سر جایش نبود نتوانست به سرعت عمل کند. این قبیل ریباندها از سوی دروازه بان هایی که آمادگی بدنی خوبی دارند جمع می شوند. ولی مشخص بود که سوشا هنوز شرایط یک گلر کامل را ندارد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره وضعیت اخلاقی مکانی با اشاره به درگیری بنگر گفت: مشخص بود که سوشا آرام تر از قبل شده اما ظاهرا او هرچه رفتارهای تندش را زمین گذاشته بنگر آن ها را از زمین برداشته و به جای آنکه بزرگی کند و دعواها را بخواباند خودش باعث برهم ریخته شدن تیم شد. بعد می روند می گویند که ما بیزرگ تیم هستیم؟ به خدا روزی که کاپیتان تیم پرسپولیس شدم 100 بازی برای این تیم کرده بودم. شما هم لااقل 50 تا بازی برای این تیم بکنید بعد ادعای بزرگی تان بشود.

قلیچ تاکید کرد: شاید اگر آن رفتارها از سوی بنگر رخ نمی داد آن نارنجک هم به زمین پرتاب نمی شد تا آبروی ما جلوی نماینده فیفا نرود. متاسفانه آن اتفاق لکه سیاه مسابقه زیبایی بود که باحضور 90 هزار تماشاگر که خودشان را سر بزنگاه برای حمایت از پرسپولیس به آزادی رسانده بودند و نشان دادند که در روزهای حساس پشت و پناه پرسپولیس هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)