پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه نفت گفت: به هیچ عنوان با باشگاه پرسپولیس در مورد دریافت پول صحبتی نکرده‌ایم و این فقط گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

منصور قنبرزاده در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است نفت در ازای یک میلیارد و همچنین انتقال چند بازیکن به پرسپولیس موافقتش را در مورد پیوستن رضا نوروزی به پرسپولیس اعلام کنند، ‌اظهار داشت: به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود ندارد. اصلا بحث دریافت پول مطرح نشده است. این گمانه‌زنی‌هایی است که برخی رسانه‌ها دارند. در جلسه‌ای که ما با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتیم پیشنهادهایی دادیم و آنها هم پیشنهادهایی ارائه دادند. قرار است تا فردا در این زمینه تصمیم نهایی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد:‌ ما در این جلسه بر روی تبادل چند بازیکن صحبت کردیم پرسپولیسی‌ها هم بازیکنانی اعلام کردند که به اصرار رویانیان قرار شد این مسائل را رسانه‌ای نکنیم. مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقد بودند که حق نفت است که چنین کاری را انجام دهد و با دقت و توجه در این مورد تصمیم‌گیری کند.

مدیرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد: قرار شده تا فردا در این باره تصمیم بگیریم سعی می‌کنیم تصمیمی بگیریم که به مصلحت دو باشگاه باشد. فقط بحث تبادل بازیکن مطرح شده و ارقامی که ذکر می‌شود گمانه‌زنی است.

قنبرزاده در مورد جدایی سوشا مکانی تصریح کرد: به احتمال فراوان مکانی به فولاد خواهد رفت و امروز و یا تا فردا این موضوع نهایی می‌شود. باشگاه فولاد اخلاق‌مدار است و مدیرعامل این باشگاه آقای دهکردی و همچنین سرمربی آنها حسین فرکی حرفه‌ای هستند. درست است که فرکی سرمربی فولاد است اما ما او را از مجموعه نفت می‌دانیم. باشگاه فولاد هم همواره تعامل خوبی با ما داشته است. به یاد داریم  که در برهه‌ای که به لیگ برتر آمده بودیم دهکردی حسین آشنا را در حالی که به او نیازمند بود خیلی راحت او را ترخیص کرد. ما گذشته او را فراموش نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت یادآور شد: به هر حال فولاد هم برای منطقه‌ای است که در جنگ بودند. کادر فنی قانونمداری دارد. 5-6 پیشنهاد برای گرفتن سوشا مکانی ارسال شده است اما ما فقط موافقت خود را با پیوستن او به فولاد اعلام کرده‌ایم. نظر خود مکانی هم بر این است که با توجه به اینکه در گذشته با سجادی و فرکی کار کرده، می‌تواند در این تیم موفق‌تر شود. ما هم کمک می‌کنیم تا او مجدد به تیم ملی بازگردد. تلاش ما این است که او را دوباره به تیم ملی بازگردانیم زیرا او سرمایه ملی فوتبال کشور است.

وی در مورد اینکه آیا قرار است در صورت پیوستن سوشا مکانی به فولاد فرشید مظاهری به نفت بپیوندد،‌گفت:‌به هر حال ما سه گزینه دروازه‌بانی داریم. یکی از این گزینه‌ها دروازه‌بان فولاد است و دو گزینه دیگر از دو باشگاه لیگ برتری.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)