پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: تا وقتی منصور ابراهیم‌زاده نگوید از نفت تهران می‌رود با گزینه دیگری مذاکره نمی‌کنیم.

منصور قنبرزاده در مورد اینکه سرنوشت مذاکرات این تیم با منصور ابراهیم‌زاده به کجا انجامید، گفت: جا دارد همین جا از ابراهیم‌زاده که واقعا مربی بااخلاق، بادانش و فنی است، تشکر کنم. ایشان در یک سالی که خدمتشان بودیم همواره روابط اجتماعی خوبی با بازیکنان و مدیران داشتند و در همان سال گذشته با وجود داشتن پیشنهادات مالی  بسیار بالاتر به نفت تهران آمدند. واقعا عملکرد خوبی داشتند و در نهایت نیز با اختلاف یک امتیازی از کسب سهمیه بازماندند.

وی افزود: همانطور که سال قبل نیز رابطه خوبی با فرکی داشتیم و این برای همیشه حفظ شد چنین ارتباطی بین ما و ابراهیم‌زاده وجود دارد. با توجه به اینکه قرارداد او یکساله بوده است، ابراهیم‌زاده طبق اخلاق و اصول حرفه‌ای می‌تواند با سایر تیم‌ها نیز مذاکره داشته باشد. از رویانیان هم که اخلاق حرفه‌ای را حفظ کرد و در صحبت‌هایش گفته بود هنگام صحبت با ابراهیم‌زاده با تاکید چند بار از ایشان سؤال کردم آیا با باشگاهی قرارداد ندارد، تشکر می‌کنم. این حرکت قشنگی است اگر جایی انتقاد می‌کنیم باید در جایی که باید تعریف کرد این موضوع را نیز گفت. اختیار با ابراهیم‌زاده است اگر او با پرسپولیس به توافق رسید برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و دوستی ما قطع نمی‌شود. چرا که اعتقاد داریم در فوتبال حرفه‌ای این مسائل به وجود می‌آید.

مدیرعامل نفت تهران در مورد اینکه آیا ابراهیم‌زاده اعلام کرده دیگر در نفت فعالیت نخواهد کرد گفت: در آخر صحبتی که با وکیل ابراهیم‌زاده داشتم او تقاضاهایی را مطرح کرد که بار دیگر منابع مالی خومان را بررسی کردیم. در همین راستا این شرایط را پذیرفتیم و یا خودمان را به آن نزدیک کردیم. البته با توجه به اینکه ابراهیم‌زاده در سفر کربلا بود، دیروز تلاش کردم از طریق تلفنی با او ارتباط برقرار کنم اما موفق به انجام نشدم. فکر می‌کنم ابراهیم‌زاده به ایران بازمی‌گردد و برای زیارت قبولی حتما نزد او می‌رویم. البته رویانیان اعلام کرد هنوز این موضوع قطعی نشده و ما همچنان گزینه اول‌مان منصور ابراهیم‌زاده است.

وی در مورد اینکه آیا مسئولان نفت با مربیان دیگری وارد مذاکره شده‌اند، عنوان کرد: یک ماه قبل هدف‌های نفت را مشخص کردیم و تمامی این مسائل را پیش‌بینی کردیم. تکلیف بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده و آنها که قرارداد دارند را مشخص کردیم. هر بازیکن ما دارای پرونده پزشکی است و دقایقی که به میدان رفته و امتیازاتی که کسب کرده برایمان مشخص است به دنبال این هستیم 80 درصد تیم را حفظ کنیم و تاکنون با 5 بازیکن جدید داخلی رسمی امضا کرده‌ایم و تا زمانی که این قراردادها در هیئت فوتبال ثبت نشود نام آنها را اعلام نخواهیم کرد. یک بازیکن لیگ برتری و سه بازیکن لیگ یکی کارشان قطعی شده و با دو بازیکن لیگ برتری نیز به توافق رسیده‌ایم. البته سه جای خالی نیز در لیست‌مان برای نیم فصل نگه می‌داریم.

وی تاکید کرد: دو سه گزینه مربیگری نیز مدنظرمان هستند که هنوز خودشان هم نمی‌دانند در هدف‌گذاری‌های تیم ما قرار دارند. منتظر هستیم تا تکلیف منصور ابراهیم‌زاده نهایی شود. به او علاقه داریم و به احترام ابراهیم‌زاده تا وقتی که خودش نگوید نمی‌تواند در نفت حضور پیدا نمی کند با هیچ گزینه دیگری وارد مذاکره نمی‌شویم.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا فرکی یکی از گزینه‌های آنها برای هدایت نفت تهران در فصل بعد است، عنوان کرد: فرکی مدنظر ما قرار دارد اما آن طور که مطلع شدیم با فولاد به نتیجه نهایی رسیده است. از این بابت نگرانی وجود ندارد. برنامه‌ریزی‌های ما به شکل ژله‌ای است که اگر درجایی نیاز به انعطاف داشتیم غافلگیر نشویم و برای هر اتفاقی فکر کردیم.

وی در مورد وضعیت یعقوب کریمی خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که بر سر یعقوب کریمی رخ داد،‌ ناخواسته بود و جوی به وجود آمد که نه خوشایند ما بود و نه می‌خواستیم ادامه پیدا کنیم. پرسپولیس جنبه ملی دارد و رویانیان یک شخص ارزشی است که دوست‌های قدیمی هستیم. متاسفانه جریاناتی اتفاق افتاد که به هر حال صبر ما هم اندازه‌ای دارد. پیش از این مطلع شده بودیم با کریمی مذاکراتی انجام شده است. تا اینکه رویانیان به صورت علنی اعلام کرد با کریمی مذاکره کرده و در مورد قرارداد او گفت کریمی شاهد دارد که قراردادش تمام شده است. اما قرارداد به صورت کتبی است و چیزی شاهدبردار نیست. قبل از اتمام لیگ در جلسه‌ای به بازیکنان اعلام کردیم آنها که قراردادشان به اتمام می‌رسد مختار هستند با هر تیمی مذاکره کنند اما آنها که قرارداد دارند اخلاق حرفه‌ای تاکید می‌کند مذاکرات از سوی باشگاه صورت بگیرد که در این صورت هم مشکلی نیست و رضایتنامه می‌دهیم.

وی تاکید کرد: روز 2 اردیبهشت برخی رسانه‌ها از قطعی شدن مذاکرات پرسپولیس با چند بازیکن در حالی که 18 روز تا پایان لیگ باقی مانده بود، خبر دادند. در قبال این صحبت‌ها کریمی نیز مقصر است. به هر حال بازیکن 21 ساله باید در شرایطی کار کند که در دام وسوسه گرفتار نشود. کریمی در نیم فصل اول 9 گل برای ما به ثمر رساند در حالی که در نیم فصل دوم یک گل بیشتر نزد که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. در نیم فصل اول او اکثر بازی‌ها را برای ما به میدان می‌رفت اما در نیم فصل دوم یا غایب بود و یا به صورت فرد جانشین در میدان حضور پیدا می‌کرد. معلوم بود این مسائل تمرکز کریمی را به هم زده و نمی‌تواند از تمام توان خود بهره ببرد.

قنبرزاده یادآور شد: به طور نمونه باشگاه سپاهان با انجام یک کار حرفه‌ای به باشگاه نفت تهران نامه‌ای داده که خواستار جذب کریمی هستند. پس از آن تماس‌های تلفنی انجام شد و قرار است رحیمی امروز بامدیر فنی باشگاه ما جلسه‌ای برگزار کنند تا به یک نقطه نظر واحدی برسیم. اگر توافقی انجام شد در صورتی که کریمی دوست داشته باشد این انتقال انجام شود می‌تواند به سپاهان برود.در نیم فصل باشگاه استقلال با ما تماس گرفت و اعلام کردند موسوی را می‌خواهند. ما نیز در تفاهم‌نامه‌ای که با آنها داشتیم در نهایت به این نتیجه رسیدیم که موسوی را بدهیم و یکی دو بازیکن بگیریم. که یک کار حرفه‌ای و خوب انجام شد. من آن اتفاقاتی که در هفته پیش افتاد را فراموش کردم باز هم اعلام می‌کنم قصد بی‌احترامی به هیچ کس را نداشتم و اگر به این جریانات انتقال کریمی حرف‌هایی زده شد عذرخواهی می‌کنم. باید بگویم فشار روی ما زیاد است.  به پرسپولیسی‌ها ارادات دارم و اگر از دایره اخلاق یک مقدار خارج شده باشیم عذر خواهی می کنم.

وی در مورد اینکه در صورت درخواست رسمی پرسپولیس آیا با آنها  نیز در مورد کریمی مذاکره خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه سپاهان نامه‌نگاری انجام داده امروز با آنها وارد مذاکره می‌شویم. اصلا این مذاکرات شاید به نفع ما باشد که سپاهان در پست هایی ترافیک بازیکن داشته که آن نفرات مورد نیاز ما باشند. اگر پرسپولیس هم این کار را انجام داد با آنها صحبت می‌کنیم. بعد از آن با خود بازیکن هم مذاکره می کنیم. کریمی را مجبور به کاری نمی کنیم و در نهایت بعد از انجام مذاکره با هر 2 باشگاه اختیار با خود بازیکن است که کدام را انتخاب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)