پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه نفت، گفت: حاضر نیستیم نوروزی را به راحتی از دست دهیم و به احتمال ضعیف این بازیکن به پرسپولیس خواهد رفت.

منصور قنبرزاده در خصوص اینکه رویانیان اعلام کرده با باشگاه نفت بازیکن معاوضه خواهد کرد، اظهار داشت: احتمال ضعیف وجود دارد که چنین اتفاقی رخ دهد به هر شکل ما مذاکرات خود را انجام می‌دهیم اما این باید برای ما یک بازی برد-برد باشد ما می‌خواهیم تیم‌مان را تقویت کنیم همانگونه که سال گذشته با باشگاه استقلال بازیکن معاوضه کردیم که همه کارشناسان این اقدام را تأیید کردند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه نفت هادی نوروزی را می‌خواهد و قرار است رضا نوروزی را با این بازیکن معاوضه کند، تصریح کرد: در لیست مکتوبی که گل‌محمدی به ما داد هادی نوروزی نبود. سرمربی ما خانزاده، عباس‌زاده، غریبی و غلامرضا رضایی را مدنظر گرفته و مکاتباتی را با باشگاه انجام دادیم البته با توجه به اینکه مهرداد اولادی از نفت جدا شده اولویت ما حفظ رضا نوروزی است.

مدیرعامل باشگاه نفت با اشاره به اینکه در قرارداد اولادی ذکر شده بود که برای جدایی مبلغی از قراردادش را بازگرداند، یادآور شد: در قرارداد اولادی این مطلب عنوان شده بود که برای فسخ قرارداد او مبلغی از قراردادش را به باشگاه بازگرداند و می‌تواند از باشگاه جدا شود. پس از اینکه اولادی رفت ما قصد نداریم که تیم را به حراج بگذاریم.

وی افزود: 6-5 جای خالی داریم که می‌توانیم بازیکن جذب کنیم و نیازی ندارد که بازیکن از دست بدهیم. در ابتدای فصل به فکر نیم‌فصل بودیم و جای خالی قرار دادیم هم‌اکنون هم می‌خواهیم دو سه بازیکن جذب کنیم به هر حال معادلاتی که می‌‌خواهد صورت بگیرد باید سنگین باشد تا بتوانیم این موضوع را به نفع تیم به پایان برسانیم.

قنبرزاده در مورد اینکه با این تفاسیر جدایی رضا نوروزی از نفت امکان‌پذیر نیست، گفت: این موضوع نیاز به صحبت دارد اما به هر حال بعید می‌دانم با توجه به اینکه مهرداد اولادی را از دست دادیم و باشگاه پرسپولیس هم دو بازیکن خود یعنی غریبی و خانزاده را به تیم دیگری داده و این موضوع تا حدودی نهایی شده است چنین اتفاقی رخ بدهد. به هر حال نوروزی را 5 تیم بالای جدول می‌خواهند و هر باشگاه دیگری هم که باشد حاضر نمی‌شود او را به راحتی از دست بدهد.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد اینکه باشگاه فولاد درخواست داده تا سوشا مکانی به این تیم ملحق شود و در ازای او فرشید مظاهری به نفت بپیوندد، یادآور شد: یکسری صحبت‌ها انجام شده اما تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است ما قصد داریم یک دروازه‌بان به جای مکانی به تیم اضافه شود البته اولویت ما فولاد است من در تاسوعا و عاشورا از مسائل ورزشی به دور بودم و دوست نداشتم در این باره فکر کنم حالا باید از فردا درباره این مسائل صحبت کنیم.

قنبرزاده در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با پرسپولیس برای جذب رضا محمدی دروازه‌بان سرخپوشان صورت گرفته، تأکید کرد: به هر حال ما 4-5 دروازه‌بان مدنظر داریم و شاید یکی از آنها هم محمدی باشد.

وی ادامه داد: در باشگاه نفت مدیرعامل فقط تصمیم‌گیرنده نیست ما یک کمیته فنی داریم که پس از بررسی آنها کمیته ارزشیابی علمکرد بازیکن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و بعد خلاصه این مباحث به هیئت امناء خواهد رسید که آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند. عملکرد دو سال اخیر هر بازیکنی که می‌خواهد جذب شود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تمام مسائل فنی و مالی تحلیل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره برگزاری اردوی این تیم در خارج از کشور، گفت: بعید می‌دانم اردوی خارجی داشته باشیم با توجه به فصل نقل و انتقالات می‌خواهیم در داخل کشور اردو برگزار کنیم قرار بود در کیش اردویی برگزار کنیم که پس از تحقیق در مورد زمین چمن این شهر تصمیم گرفتیم احتمال اینکه آسیب‌دیدگی بازیکنان زیاد است این اردو را در تهران برگزار کنیم البته قصد داریم اردویی دو سه روزه در خارک برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)