پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: به زودی با پرداخت‌هایی که به بازیکنان خواهیم داشت از شرمندگی آنها درمی‌آییم.

منصور قنبرزاده در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران در روزهایی که لیگ برتر با تعطیلی همراه است گفت: ما برنامه‌ای براساس تقویم سازمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم و دراین رابطه کادر فنی ما برنامه‌ای داده بود که آن برنامه مورد تصویب هیات مدیره باشگاه قرار گرفته بود و خوشبختانه از لحاظ فنی و تخصصی کار ما براساس برنامه پیش می‌رود و در بعد نتیجه‌گیری هم همانطور که کادر فنی گفته بود از هفته ششم به بعد تیم ما راه افتاد و الان هم حدود 10، 11 بازی است که تیم نفت باختی نداشته و روند رو به جلویی داریم.

وی ادامه داد: در بحث منابع مالی ما کمی دچار مشکلات شدیم که آن هم به دلیل تغییرات مدیریتی در دولت بود چراکه تغییرات دولت باعث تغییر در وزارت نفت شد و به تبع آن باشگاه نفت هم دستخوش تغییراتی شد. البته ما دیروز جلسه فوق‌العاده‌ای در شورای عالی وزارت نفت برگزار کردیم و راهکارهایی را برای تامین منابع در نظر گرفتیم. با این برنامه‌ها در آینده‌ بسیار نزدیک مشکلات مالی ما مرتفع می‌شود و از شرمندگی بازیکنان در می‌آییم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره اینکه تیم فوتبال این باشگاه به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اینکه چه برنامه‌هایی برای حضور موفق در این بازی‌ها دارند اظهار داشت: در ابتدا باید از سازمان لیگ و مهدی تاج تشکر کنم چراکه در این ارتباط نشست‌های تخصصی زیادی برگزار کرد و در این راستا کمیته‌ای تحت عنوان کمیته پشتیبانی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی شد. در جهت تقویت تیم‌های آسیایی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که این 4 تیم در آسیا بتوانند از تیم‌های دیگر، بازیکن قرضی بگیرند و فرصتی هم برای جذب بازیکنان خارجی خارج از سهمیه دادند. متمم بودجه هم برای تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شد. ستاد پشتیبانی هم به ریاست استانداری تهران برای حمایت از پرسپولیس و نفت و همچنین استانداری آذربایجان شرقی و خوزستان برای حمایت از تراکتورسازی و فولاد هم تشکیل شد که تحت عنوان حمایت و پشتیبانی از این تیم‌ها را برنامه‌ریزی و حمایت خواهد کرد. امسال سال مهمی است چراکه سهمیه تیم‌ها در سال‌های آینده منوط به نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان آسیای امسال است. ما هم به فراخور این موضوع با توانایی و پتانسیلی که داریم می‌خواهیم از اعتبار فوتبال کشورمان در آسیا دفاع کنیم.

قنبرزاده درباره اینکه گفته می‌شود کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال نفت تهران در نیم‌فصل راهی پرسپولیس خواهد شد تصریح کرد: باید بگویم کامیابی‌نیا یکی از هافبک‌های خوب فوتبال کشورمان است که جایش در تیم ملی خالی است. البته نقل و انتقالات در نیم فصل کاری کاملا تخصصی است و انتظار ما هم این است که باشگاه‌ها به صورت حرفه‌ای به دنبال حضور بازیکنان باشند. همانطور که ما بازیکنانی از پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدنظر داریم اما بازیکنی که در قرارداد یک باشگاه است باید به صورت حرفه‌ای مذاکرات پیش برود و این مسائل باید در سطوح مدیریتی به خوبی مدیریت شود. اگر مدیران باشگاه به توافق برسند چه اشکالی دارد که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر برود اما بحث شایعات و حرف‌های این گونه زیبنده فوتبال حرفه‌ای نیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)