پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت: تولدی که برای برانکو گرفتیم بیشتر از هرچیز باعث همبستگی بین اعضای تیم شد.

مصطفی قنبرپور درباره جشن تولد برانکو در تمرین امروز اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی بود که برانکو را حسابی خوشحال کرد. این تولد هم باعث شادی سرمربی مان شد و هم منجربه نزدیکی بیشتر دل ها. برانکو از همه تشکر کرد و از طرف بازیکنان و مدیریت هدیه ای به رسم یادبود به او اهدا کردیم.

وی در این باره که هدیه برانکو چه بود بیان داشت: البته برانکو هدیه اش را باز نکرد و گفت که آن را بعدا باز خواهد کرد ولی بلافاصله بعد از تولد وقتی به تمرین آمدیم به خوبی می شد روحیه بالای نفرات تیم را احساس کرد. در ادامه تیم ما تمرین خیلی خوبی را انجام داد و به اجبار به استقبال دو روز تعطیلی تمرین رفتیم.

مربی پرسپولیس درباره برانکو توضیح داد: هر مربی برای حفظ شرایط روحی تیمش روش های خاص خودش را دارد. برانکو به خوبی شرایط پرسپولیس و بزرگی این تیم به اضافه حاشیه های آن را درک کرده و از سویی می داند که تیم ما تا چه اندازه جوان است. به همین خاطر او چون فردی تحصیلکرده است به خوبی با خلق و  خوی شاگردانش آشناست و می داند که چه کاری را باید انجام دهد. فردا هم به دعوت برانکو همه اعضای تیم ناهار مهمان او هستند و قرار است در فضایی خارج از تمرین و مسابقه یک دورهمی دوستانه داشته باشیم.

وی در این باره که آیا حواشی هفته قبل در پرسپولیس به طور کامل برطرف شده یا نه، خاطرنشان کرد: از این قبیل اتفاقات در هر خانواده ای رخ می دهد و هرچه خانواده مستحکم تر باشد این قبیل مسایل زودتر در آن از بین می رود. همه دیدند که چطور با درایت مدیریت و سرمربی تیم این موضوع هم نتوانست باعث برهم ریخته شدن نظم تیمی پرسپولیس شود. از این بابت ما به حضور در چنین تیمی به خود می بالیم.

قنبرپور در پایان گفت: همه نفرات تیم در طول این فصل با انگیزه بوده اند اما به جرات می گویم که پس از اتفاقات اخیر حتی باانگیزه تر از قبل تمرینات خودمان را برگزار می کنیم. ما هفته بعد با تیم خوب تراکتورسازی بازی داریم که از قداست و قدرت بالای در فوتبال ایران برخوردار است. در آسیا هم نتیجه گرفته و ما باید در تهران هر طور شده این تیم خوب را شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)