پرسپولیس نیوز :مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در دیدار با ترکتورسازی حتی اگر بلیت مسابقه برای هوادران دو تیم رایگان نشود باز هم ورزشگاه آزادی را مملوء از تماشاگر خواهیم دید چون هوادران ما با معرفت هستند.

مصطفی قنبرپور درباره احتمال رایگان شدن بلیت بازی پرسپولیس و تراکتورسازی برای هواداران تیمش گفت:امیدوارم که بازهم این اتفاق رخ دهد و شاهد حضور پرشور مردم باشیم.حمایت‌های این عزیزان، پرسپولیس را همیشه کمک کرده و مطمئن باشید حتی اگر بلیت این مسابقه رایگان نشود باز هم ورزشگاه آزادی را مملوء از تماشاگر خواهیم دید،چون هواداران ما با معرفت هستند.

قنبرپور درباره تراکتورسازی حریف این هفته پرسپولیس که توانست با یک نتیجه مقتدرانه الجزیره را شکست دهد؛ توضیح داد:تراکتورسازی تیم باقدمت و قابل احترامی است. آنها در لیگ قهرمانان هم شروع بسیار خوبی داشتند اما یادتان باشد ما تراکتور را در تبریز هم شکست دادیم و بازهم می‌توانیم این کار را تکرار کنیم. برای اینکه در این تورنمنت اولین تیمی باشیم که از خط پایان می‌گذرد باید این بازی و تمام دیدارهای پیش رو را با برد پشت سر بگذاریم.

مربی پرسپولیس به علت نزدیکی‌اش به مدیریت باشگاه و البته حضورش بین بازیکنان درباره حواشی اخیر به وجود آمده توسط مهدی طارمی و تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس گفت: ابتدا باید بگویم من و دیگر اعضای کادر فنی باید در حیطه خودمان که بحث‌های فنی است نظر بدهیم اما در کل اگر بخواهم به شما در این باره بگویم این است که پرسپولیس هم مانند بقیه تیم‌ها مسائلی درون خانواده‌اش رخ می‌دهد که باید مهربانانه و بدون ایجاد حاشیه آن را برطرف کنیم. مهدی طارمی را همه می‌شناسند و می‌دانند او چه پسر خوب و با ادبی است. خدا را شکر او دلجویی هم کرد و همه چیز به خیر و خوشی خاتمه یافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)