پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت :اگر سوشا به  بازی با سپاهان نرسد ما قطعا از این ایمان صادقی استفاده خواهیم کرد.

مصطفی قنبرپور  در خصوص بازی این تیم برابر سپاهان اظهار داشت: کادر فنی به همراه برانکو ایوانکوویچ بازی سپاهان را کاملا آنالیز کرده است. من فکر می کنم با توجه به اینکه تمام بازیکنان روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند فردا با تمام وجود در تلاش هستند تا از نقاط ضعف سپاهان استفاده کنند و این تیم را شکست دهند.

وی ادامه داد: فردا پرسپولیس بایددر برابر حریف خوبی مثل سپاهان برود و با توجه به اینکه ما مهمان هستیم و سپاهان میزبان باید سعی کنیم تا با دست پر از اصفهان بازگردیم و اجازه هیچ گونه عملی یا عکس العملی به آنها ندهیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا غیبت هادی نوروزی و سوشا مکانی برای سرخپوشان دردسرساز نخواهد شد یا خیر پاسخ داد: فکر می کنم ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند به خوبی جایگزین نفرات محروم ما شوند. ما در این بازی احمد نوراللهی را به خاطر مصدومیت وهادی نوروزی را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. البته به دنبال این هستیم که تا همچنان مقدمات حضور سوشا مکانی را در بازی مقابل سپاهان فراهم کنیم. ما حتی اگر بتوانیم دو ساعت مانده به بازی مجوز را بگیریم حتما از او درون دروازه استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه اگر این اتفاق رخ ندهد، آیا پرسپولیس در این بازی از مرتضی  قدیمی پور استفاده خواهید  کرد یا نه،ایمان صادقی اذعان داشت: شما مطمئن باشید اگر سوشا به  بازی با سپاهان نرسد ما قطعا از این ایمان صادقی استفاده خواهیم کرد. در تمام دوره های لیگ برتر همیشه بازیکنانی بودند که اشتباه می کنند و ایمان صادقی هم یکی از آنهاست. ما باید کاری کنیم تا او بعد از اشتباهش ریکاوری بشود وگرنه ابتدا به باشگاه ضرر می رسانیم.

مصطفی قنبرپور  در خصوص غیبت کریم باقری در اصفهان اظهار داشت: این تشخیص  برانکو بوده که در این مقطع کریم باقری در تهران باقی بماند. کریم باقری قوت قلب تیم پرسپولیس است و برای همه بازیکنان واقعا باارزش است. اما با توجه به اینکه 5 بازیکن پرسپولیس در تهران باقی مانده بودند برانکو از باقری خواست تا در تهران باقی بماند تا در غیاب تی هومیر تمرینات بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است تی هومیر به ایران بازگردد پاسخ داد: در ابتدای هفته آینده این مربی بدنسازبه ایران باز خواهد گشت و کارش را دنبال خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نیمکت نشینی بازیکنان باتجربه ای مثل محسن بنگر در بازی با استقلال خوزستان پاسخ داد: به هر شکل این تشخیص مربی است و خود برانکو تشخیص می دهد که چه کسانی بازی کنند و چه کسانی روی نیمکت بنشینند در هر صورت باید به آن احترام گذاشت.

 قنبرپور در خصوص اینکه او به عنوان مشاور طاهری در باشگاه فعالیت می کرده آیا واقعا سرپرست باشگاه پرسپولیس از صندوق پیشکسوتان برای پرسپولیس هزینه کرده است یا نه پاسخ داد: طاهری یک فرد بسیار سالم است و این وصله ها به او نمی چسبد او هر وقت تا زمانی که چیزی را هیات مدیره مصوب نکند کاری انجام نمی دهد و امیدوارم دوستانی که برای برهم زدن آرامش طاهری وباشگاه موج سواری می کنند حرمت نام پرسپولیس را نگه دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)