پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگذشت نوروزی غم بزرگی است اما بازیکنان این آگاهی را دارند که باید سریع به شرایط عادی روحی برگردند.

مصطفی قنبرپور در مورد تساوی پرسپولیس و صبا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به برگزاری این بازی بعد از تعطیلات و همچنین وضعیت روحی تیم، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. پیروزی در این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت بود که نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم اما در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و با تغییر سیستمی که برانکو در تیم ایجاد کرد کاملاً به بازی مسلط شدیم.

مربی پرسپولیس در خصوص بازی درگیرانه و خشن بازیکنان صبا خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و نمی‌شود به نوع بازی صبا ایرادی گرفت.

قنبرپور درباره اینکه چرا پرسپولیس مقابل صبا بیشتر روی سانتر از جناحین تمرکز کرده بود، عنوان کرد: نوع بازی صبا باعث شد ما به این شیوه رو بیاوریم و روی همین تاکتیک هم به گل رسیدیم. سانتر کردن هم روشی برای گل زدن است.

وی در مورد درگیری که بین نورمحمدی و دهنوی رخ داد و احتمال محرومیت مدافع پرسپولیس گفت: غیبت نورمحمدی کاملاً به ضرر ما است، او یک بازیکن سختکوش و باغیرت است که اگر چند جلسه محروم شود به پرسپولیس ضربه می‌خورد. امیدوارم نورمحمدی با محرومیت مواجه نشود.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که بازیکنان این تیم تا چه زمانی می‌خواهند در غم درگذشت هادی نوروزی روحیه بدی داشته باشند و نتوانند در زمین بازی کنند، گفت: درگذشت نوروزی غم بزرگی است اما بازیکنان ما این آگاهی را دارند که باید سریع به شرایط عادی روحی برگردند. پرسپولیس تیم بزرگی است که باید در فوتبال ایران بزرگی کند، بزرگی کردن هم این است که تیم نتیجه بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)