پرسپولیس نیوز : مربی پرسپولیس گفت: هنوز 8 هفته به پایان مسابقات وقت باقی مانده است و نمی توان از همین حالا بگوییم حق با چه تیمی است؛ تورنمنت لیگ برتر هنوز برای پرسپولیس به پایان نرسیده است.

مصطفی قنبرپور حرف های جالبی را بر زبان آورد.

 

* بازی با تراکتور چطور بود، پرسپولیس نتوانست پیروز شود.

یک بازی دشوار را پیش رو داشتیم. دیدار با تراکتوری که در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده بود.تراکتور بعد از دو پیروزی خوب برابر رقیب اماراتی خود روبه روی پرسپولیس قرار گرفت. آنها انگیزه های فراوانی را برای این جدال داشتند. تراکتور بازیکنان خوب، کادر فنی کاربلد و همه عوامل یک تیم خوب را داراست. در مقابل پرسپولیس انگیزه های زیادی راداشتند و می خواستند موفقیت شان را در لیگ برتر نیز انجام دهند. برای این بازی کاملا حریف را مورد آنالیز فنی قرار داده بودیم و توفیق های تاکتیکی لازم را برای بازیکنان داشتیم. این بازی را باید به دو نیمه مساوی تقسیم کنیم.

* این دو نیمه را توضیح دهید؟

نیمه اول توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود و آن طور که می خواستیم نمایش دادیم. اما در نیمه دوم تراکتور نمایش بهتری را داشت. بازیکنان این تیم خوب جمع می شدند خوب پرس می کردند و باعث می شدند کمتر فرصت در اختیار ما قرار گیرد. همین عوامل باعث شد نتوانیم مطابق میل و اراده مان بازی را ادامه دهیم. البته نباید از این نکته غافل شد که فرصت های بسیار خوبی را نیز برای گلزنی داشتیم. فرصت هایی که می توانست تبدیل به گل شود اما از دست رفتند. امید عالیشاه، فرشاد  احمدزاده فرصت های خوبی نصیب شان شد که با واکنش فوق العاده اخباری از دست رفت. حالا هرچه بود این مسابقه تمام شد و باید به فکر ادامه لیگ برتر باشیم. 

* امتیازات خوبی را پرسپولیس از دست می دهد، این امتیازات می تواند افسوس گرانبهایی را برایتان به ارمغان داشته باشد. 

هنوز 8 هفته به پایان مسابقات وقت باقی مانده است و نمی توان از همین حالا بگوییم حق با چه تیمی است. تورنمنت لیگ برتر هنوز برای پرسپولیس به پایان نرسیده است. 8 مسابقه و 24امتیاز خود این می تواند سرنوشت لیگ را عوض کند. هنوز نمی توان تیمی را قهرمان دانست. به طور حتم تیمی به این عنوان می رسد که در این 8 هفته پایانی کمتر دچار اشتباه شده و نهایت استفاده را از بازی های پیش روی ببرد. 

* پرسپولیس خوب بازی می کند اما این خوب بازی کردن نتوانسته آنها را به بردن برساند و در هفته های اخیر از پیروزی محروم بودید.

گاهی وقت ها بدشانسی های بزرگ پیش می آید. بازی با تراکتور حملات زیادی را انجام دادیم ولی روی اتفاق گل خوردیم اما اینکه پرسپولیس بسیار خوب بازی می کند بر همگان روشن است و حالا می خواهیم در هفته های باقیمانده علاوه بر خوب بازی کردن به پیروزی نیز برسیم. نباید یک نکته مهم را فراموش کنید.

* چه نکته ای؟

اینکه رقبای ما نیز بازی های مهم و حساسی را پیش رو دارند و در این مسابقات امتیاز از دست می دهند. من امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که سرنوشت به پرسپولیس لبخند بزد و باعث شود به آنچه می خواهیم و لیاقتش را داریم برسیم. مطمئن باشید با تمام وجود در این هفته های باقیمانده لیگ برتر تلاش می کنیم تا با جمع آوری امتیازات لازم دل هواداران مان را شاد کنیم. 

* یکی از اتفاقات حاشیه ای بازی با تراکتور دعوای بنگر و سینا عشوری بود. نظرتان چیست؟

یک چیزی که باید گفت بازیکنان پرسپولیس دنبال دعوا، حاشیه نبودند بعضی  اوقات مسایلی پیش می آید که ناراحت کننده است. من حرفم این است وقتی فوتبال مان حرفه ای است و می گوییم حرفه ای هستیم باید آستانه تحمل مان را بالا ببریم باید صبر و تحمل مان را بیشتر کنیم. نباید دنبال حاشیه و مسایل اینچنینی بود. محسن بنگر کاپیتان پرسپولیس است و همیشه سعی می کند آرامش را به تیم تزریق کند و بازیکن بسیار تاثیرگذار و مهمی است. فشار بر روی او زیاد است و می کوشید تا تیم را به خوبی رهبری کند. بنگر همیشه از جنجال دوری می کند.

* پرسپولیسی ها می گویند داوری ها به سود استقلال است، این را قبول دارید؟

من همیشه می گویم داوری ها خوب بودند و آنها انسان های شریف و پاکی هستند. داوران ما بسیار باوجدان هستند و اگر به ضرر پرسپولیس هم سوت زده باشند و این اتفاق افتاده باشد احترام گذاشته ایم و فقط امیدوارم داوری ها روز به روز بهتر شود. 

* بازی بعدی پرسپولیس با صبای علی دایی این حساسیت های زیادی را دارد نظرتان چیست؟

بازی با صبا دشوار و یک بازی مثل سایر مسابقات است. صبا بسیار خوب بازی می کند آن هم به دلیل این است که علی دایی سرمربی تیم است او همیشه میل به هجوم دارد ولی امیدوارم با یک بازی جوانمردانه بتوانیم به پیروزی رسیده و برنده از زمین خارج شویم. می خواهیم از دقیقه یک تا 90 با تمرکز بازی کرده و موقعیت هایی را که به دست می آوریم استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)