پرسپولیس نیوز : مشاور سرپرست باشگاه و مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس انرژی، زمان و فکر زیادی صرف می‌شود تا بهترین تصمیم‌ها گرفته شود ولی ممکن است بعضی هم تعبیر دیگری داشته باشند، در حالی که اینجا کسی نمی‌خواهد مسوولیت را به گردن دیگری بیندازد.

مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: مهمترین مساله در این اردو فراتر از شرایط و امکانات مطلوبی که وجود دارد، آرامش و تمرکزی است که در تیم وجود دارد. چه اعضای کادر فنی و چه بازیکنان همه می‌دانیم چه می‌خواهیم و عواملی که بخواهد حواس ما را به خود معطوف کند در کمترین حد است و این تمرکزی که هر کسی روی کار خودش دارد باعث افزایش کارایی و خروجی تمرینات خواهد شد.

وی درباره تاثیر بعضی مطالب و شایعاتی که هر از چند گاهی منتشر می‌شود، ادامه داد: در پرسپولیس کلی انرژی، فکر و زمان گذاشته می‌شود تا بهترین تصمیم‌ها گرفته شود. اگر دنبال باز کردن کارها از سر خودمان بودیم، برای ما خیلی آسانتر می‌شد و همه می‌گذاشتند مسوولیت‌ها بر دوش یک نفر باشد اما اینطور نیست. برای رسیدن به بهترین تصمیم‌ها بحث و گفتگو می‌شود چون همه روی پرسپولیس تعصب داریم و می‌خواهیم در نهایت خواسته هواداران اجرا شود ولی شاید بعضی هم تعابیر دیگری دارند اما واقعیت پرسپولیس اینجا در اردو هویدا است، انگیزه و میل زیاد به موفقیت که هم در بازیکنان و هم در کادر فنی دیده می‌شود.

مشاور سرپرست باشگاه و مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این فصل می‌تواند برای ما فصل سخت یا فصل آسان باشد. این بستگی به نظرات و تفکرات ما مربیان و خواست و تلاش بازیکنان دارد که چگونه شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. ما باید از بازی اول دنبال هدفمان باشیم. بازی اول بسیار مهم است و امیدواریم فصل را با پیروزی آغاز کنیم.

قنبرپور درباره شرایط اردو نیز تصریح کرد: سکوت و آرامش خوبی حاکم است. تعداد تیم‌ها زیاد نیست. هتل آرام است و زمین و امکانات خوب تمرین هم فراهم است. در این 10 روز، سخت تمرین می‌کنیم و امیدواریم در نهایت نزد هواداران سربلند باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)