پرسپولیس نیوز :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توانایی‌های رضا احدی می‌گوید که زمانی که در فوتبال کشور خودباوری وجود نداشت، این پیشکسوت استقلال توانست راهی فوتبال آلمان شود.

مصطفی قنبرپور با عرض تسلیت به خانواده رضا احدی، پیشکسوت باشگاه استقلال به دلیل درگذشت او اظهار داشت: یک بار دیگر با فقدان بزرگ یکی از دیگر بازیکنان ارزشمند تیم ملی و همچنین استقلال مواجه شدیم که اتفاق بسیار تلخی بود. احدی به لحاظ اخلاقی و فنی بسیار شایسته بود و پیام رفتن رضا احدی‌ها و هادی نوروزی‌ها این است که ما بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم. قسمت خدا بوده و دیر یا زود برای همه خواهد بود، اما سخت است و من هم متأسفم.

وی خاطرنشان کرد: رضا یک فوتبالیست بسیار تکنیکی بود و خیلی راحت و با قدرت از توانایی‌اش مقابل حریفان استفاده می‌کرد. احدی یکی از بازیکنان دهه شصت بود که به فوتبال آلمان رفت و در زمانی که خودباوری و انگیزه وجود نداشت، توانست لژیونر شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به لقب رودی فولر که به احدی داده شده بود، گفت: او شبیه رودی فولر بود و واقعاً یکی از بازیکنان باتکتیک و بااخلاق بود. بار دیگر به جامعه ورزش کشور و خانواده احدی این ضایعه بزرگ را تسلیت می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)