پرسپولیس نیوز : مشاور ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: پتانسیل پرسپولیس بالاست و می‌تواند به تیمی تبدیل شود که هواداران انتظارش را داشتند.

مصطفی قنبرپور  با تمجید از بازی خوب پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: با توجه به پیروزی شیرینی که پرسپولیس در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا کسب کرد، بازیکنان با روحیه خیلی خوبی راهی تاشکند شدند و با یک بازی فکورانه و منطقی توانستند برد باارزش دیگری را کسب کنند.

وی ادامه داد: نحوه بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار نشان داد که مربیان این تیم خیلی خوب حریف را مورد آنالیز قرار داده بودند و شاهد یک بازی هوشمندانه و با برنامه از سوی نماینده خوب کشورمان مقابل حریف با تجربه و قدر ازبک بودیم.

مشاور ورزشی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار در موقع دفاع به خوبی جمع می‌شدند و در زمانی که صاحب توپ می‌شدند به خوبی باز شده و با چند پاس به دروازه حریف می رسیدند. در کل 90 دقیقه شاهد بازی کم اشتباهی از سوی پرسپولیس بودیم و این بازی نشان داد که می‌توان به آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان بیش از گذشته امیدوار بود.

قنبرپور در خصوص آینده پرسپولیس تصریح کرد: دو برد با ارزش در لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که پتانسیل تیمی پرسپولیس واقعا بالاست و چنانچه  مشکلات حاشیه‌ای کمتر شود و حمایت مالی بیشتری از تیم را شاهد باشیم واقعا می‌شود به آینده روشن پرسپولیس دلخوش کرد.

وی یادآور شد: حمایتی که از کادرفنی پرسپولیس صورت گرفت تصمیم بسیار خوبی بود و همه ما مطمئن هستیم که تیم با ادامه این روند می‌تواند نتایج بهتری کسب کرده و به تیمی تبدیل شود که هواداران مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)