مرجع خبری پرسپولیس : مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طبق دستور AFC باید از زوایای خاصی فیلم برداری شود و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین های بالای ورزشگاه از جمله اسپایدر کم در این مسابقات وجود ندارد!

 

دیروز یکی از مسائلی که مورد توجه حاضرین در ورزشگاه آزادی قرار گرفته بود سکون اسپایدر تازه وارد بود که با 4 کابل از نورافکن های ورزشگاه آویزان شده و بدون حرکت در بالای ورزشگاه جا خوش کرده بود و تصویری از آن پخش نمی شد.

 

اسپایدرکم و یا همان دوربین پروازی جدید ورزشگاه آزادی که پیش از بازی استقلال و سایپا نصب شده و در بازی پرسپولیس برابر شهرداری رسما بهره برداری شد در اولین مسابقه برون مرزی تیم های کشورمان بیکار بود تا تصاویر نابش به آن سوی مرزها ارسال نشود.

 

 

 

پس از پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و الوحده امارات گویا اعلام شده مسئولان AFC اجازه استفاده و پخش تصاویر این دوربین را نداده اند چراکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تنها از زوایای خاصی باید تصویربرداری و پخش شود. اینکه دلیل اتخاذ این تصمیم،  نمایش مداوم تبلیغات کنار زمین چمن بوده یا چیز دیگری بر ما پوشیده است.

 

این تصمیم غیرحرفه ای در حالی اتخاذ شده که مسابقات جام ملت های آسیا دو ماه پیش زیر نظر همین کنفدراسیون و در کشور قطر با تصویربرداری اسپایدرکمرا پوشش داده شد.

 

سه شنبه شب گذشته و پیش از مسابقه پرسپولیس و الوحده هم در بازی تیم های بایرن مونیخ و اینتر از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز مونیخ برای تصویربرداری از همین دوربین استفاده شد. اتخاذ چنین تصمیم های عجیب و غریبی که در جایی به جز آسیا نمی توانید نمونه آن را پیدا کنید می تواند دلایل فاصله نجومی فوتبال آسیا و سطح اول جهان را بیش از پیش برای ما روشن کند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)