پرسپولیس نیوز : محمدرضا خلعتبری برای حل مشکلش با مسئولان پرسپولیس و علی دایی گفتگو کرد.

وضعیت محمدرضا خلعتبری برای ادامه همکاری با پرسپولیس نامشخص است و این بازیکن که یکسال دیگر قرارداد دارد، هنوز در تمرینات این تیم شرکت نکرده است.

وی که به خاطر انتقالش از عجمان امارات با پرسپولیس نیز دچار مشکل شده حتی اعلام کرده حاضر است بدهی باشگاه به عجمان را بپردازد به شرطی که باشگاه رضایت نامه اش را صادر کند اما علی دایی خواهان حفظ این بازیکن است.

خلعتبری دیروز جلساتی با رحیمی و سیاسی(مدیرعامل و رئیس هیات مدیره پرسپولیس) برگزار کرد و به صورت تلفنی نیز با علی دایی گفتگو کرد.

در این جلسات به خلعتبری قول حل مشکلات داده شد و قرار است امروز تکلیف وی مشخص شود. احتمالا این بازیکن از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.

نیلسون نیز که به خاطر مشکلات مالی حاضر به بازگشت به تهران نشده بود، پس از صحبت با دایی متقاعد شد که به ایران برگردد. بلیت بازگشت وی نیز تهیه شده و قرار است سه شنبه از طریق فرانکفورت عازم ایران شود.

 

مدیربرنامه های این دروازه بان برزیلی می گوید نیلسون پنج شنبه ساعت 12 ظهر در تهران است و ساعت 13 هم قرار است با رحیمی جلسه داشته باشد.بر اساس این خبر نیلسون از پرسپولیسی ها خواسته اول پول فصل قبل را با او تسویه حساب کنند و سپس او قرارداد جدیدی را امضا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)