پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس در جلسه با مربیان تیم‌های پایه به آنها قول داد که مشکلات مالی را تا 10 روز دیگر رفع کند.

 جمعی از مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس از جمله مرتضی فنونی‌زاده، ضیا عربشاهی، رحیم یوسفی و بهروز سلطانی صبح امروز شنبه برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس رفتند و جلسه‌ای با محمدحسین نژادفلاح برگزار کردند.

در این جلسه مقرر شد نژادفلاح تا 10 روز دیگر مطالبات مربیان پایه را بدهد. فنونی‌زاده با تایید این خبر گفت: ما برای مطالبات صحبت‌هایی کردیم ولی نژادفلاح گفت که اوضاع پرسپولیس خیلی خراب است و ما فعلا دست نگه داریم. ما هم به دیده منت قبول کردیم.

وی افزود: نژادفلاح از ما یک فرصت 10 روزه گرفت تا مشکلات مالی یک مقدار کمتر شود. او قول داد به محض اینکه پول در باشگاه بیاید مطالباتمان را بدهد.

 

 * محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در محل این باشگاه پیگیر کارهای بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس و لخویای قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بود.

* همچنین امروز جلسه ستاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در محل این باشگاه با حضور مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار شد. در این جلسه در مورد چگونگی حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بحث و تبادل نظر شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)