مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس و مشاور عالی رییس سازمان تربیت بدنی امروز با حضور در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از نزدیک با روند تمرینات این تیم آشنا شد.

حبیب کاشانی پس از شرایط نامناسب باشگاه پرسپولیس پیش از بازی برابر استقلال، در تمرینات این تیم حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی تیم به گفت‌وگو پرداخت.

به دنبال مشکلات باشگاه پرسپولیس عباس انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه روز گذشته با حبیب کاشانی دیدار و گفت‌وگو کرد و امروز نیز کرانچار سرمربی این تیم به دیدار حبیب کاشانی رفت و درخصوص مسائل و مشکلات این تیم با وی گفت و گو کرد.

در این نشست قرار شد کرانچار که دو روزی است بر سر تمرینات پرسپولیس حاضر نمی‌شود در تمرینات شرکت کرده و هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

هواداران باشگاه پرسپولیس که در تمرینات امروز این تیم حضور داشتند با مشاهده حبیب کاشانی وی را در محاصره خود قرار دادند از او خواستند تا به مشکلات و بی نظمی‌های این تیم پایان دهد تا پرسپولیس بتواند در برابر حریف‌دیرینه خود به خوبی صف‌آرایی کند.

حبیب کاشانی در پاسخ به درخواست‌هواداران باشگاه پرسپولیس گفت:” مطمئن باشید به زودی مشکلات حل خواهد شد و این تیم دوباره با قدرت کامل در لیگ برتر ظاهر می‌شود.

منابع موثق خبری دقایقی پیش اعلام کردند حبیب کاشانی پس از مذاکره با سازمان تربیت بدنی قرار است به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس فعالیت کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)