مرجع خبری پرسپولیس : مديران و مسئولان بيمارستان ايرانيان دبي، جمعه شب ميزبان كاروان سرخپوشان بودند.

طبق برنامه از پيش تعيين شده‌اي كه با مسئولان باشگاه و كادر فني هماهنگ شده بود، بازيكنان، كادر فني و كليه دست‌اندركاران و همراهان تيم پرسپوليس جمعه شب به صرف شام ميهمان مديران و مسئولان بيمارستان ايرانيان دبي بودند.

بر همين اساس، كاروان پرسپوليس از ساعت 20:30 به وقت محلي راهي بيمارستان ايرانيان دبي شدند كه در آنجا با استقبال گرم ميزبانان خود مواجه شدند.

پس از استقرار تيم فوتبال پرسپوليس در بيمارستان ايرانيان دبي، حجت‌الاسلام مدني نماينده ولي فقيه در دبي نيز در بيمارستان حضور يافتند و با بازيكنان و كادر فني تيم پرسپوليس ديدار و گفتگو كردند.

پس از صحبت‌هاي مدير بيمارستان و خيرمقدم به ميهمانان، نماينده ولي فقيه، حجت‌الاسلام مدني در بياناتي به مسائل اخلاقي و فرهنگي و حضور اشخاصي كه در اين كشور هر كدام خود را نماينده ملت ايران مي‌دانند، اشاره كردند و سپس در ادامه افزودند:

از ديدار دوستان خوشحالم و خوشامد و خير مقدم عرض مي‌كنم. ملت بزرگواري ايران با تاريخ پر سراسر افتخار خودش سفراي مختلفي دارد كه يك بخش از سفراي ما در مجموعه وزارت امور خارجه هستند كه سفير رسمي ايران در كشورهاي مختلف هستند اما يك بخش سفارت ملت بزرگ ايران قطعا عزيزان ورزشكار ما هستند. سفارتي كه بسيار پر طنين و پر آوازه و دايره گسترده‌اي را دارد.

بنابر اين، برادران عزيز، همه آن تاريخ پر افتخار، همه آن افتخاراتي كه شب‌هاي عمليات و روي مين رفتن‌ها، با بدن مجروح جلو رفتن برادران و عزيزان شما و همه آن افتخاراتي كه در طول دهه فجر، شهداي ما آفريدند، افتخاراتي كه در طول تاريخ پر افتخار اين ملت اتفاق افتاده در بعضي از صحنه‌هايش شما سهيم هستيد. يعني شما نماينده خودتان، تيم و شهرتان نيستيد، نماينده يك تاريخ پر افتخار هستيد. شما شايسته اين سفارت هستيد و انشاءا… شايسته از اين سفارت بزرگ دفاع كنيد.

در ادامه مراسم، محمد رسايي و محمود خوردبين به نمايندگي از طرف باشگاه و بازيكنان از ميزبانان اين مراسم تقدير كردند.

بعد از مراسم ديدار و گفتگو، ميزبانان ضيافت پرشكوهي را براي پرسپوليس مهيا كرده بودند و در ادامه نيز با هدايا و عكس‌هاي يادگاري، سرخپوشان را بدرقه كردند.

گفتني است؛ مديران بيمارستان اعلام كردند در صورت نياز باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس، كليه امكانات اين مركز در اختيار اين باشگاه خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)