پرسپولیس نیوز : پيشكسوت پرسپوليس:نمي توان روي ارزشهاي باشگاه پرسپوليس قيمت گذاشت،خود مردم مي آيند و به باشگاه كمك مي كنند.

جعفر كاشاني پيشكسوت باشگاه پرسپوليس پس ار پايان سخنان رويانيان در مراسم امروز رونمايي از صندوق حمايت از پيشكسوتان طي سخناني اظهار داشت:هر اقدامي كه براي بالا بردن سطح علمي،مالي و فني باشگاه پرسپوليس انجام شود قابل تقدير است،اميدوارم آكادمي ايجاد شده  بتواند از شخصيت و بينش ورزشي باشگاه حفاظت و حمايت كند.

وي ادامه داد:افرادي كه در آكادمي هستند بسيبار  زحمت مي كشند و با توجه به صحبتهايي كه شد، بدانند پيشكسوت نياز مالي ندارد و هويت باشگاه محسوب مي شود.پيشكسوت بر اساس علم و بينش و تجربه اي كه دارد و در اختيار باشگاه مي گذارد  در مقابل، باشگاه است كه  از لحاظ مالي از او تجليل مي كند و نه بورس.

كاشاني تصريح كرد:هر زمان و هر تصميمي كه گرفته مي شود بايد مورد تثبيت فكري اعضاء باشگاه باشد و غير از اين نمي تواند باشد.

كاشاني ادامه داد: خدا پدر و مادر دادكان را بيامرزد كه اين ساختمان را براي  باشگاه پرسپوليس تهيه نمود. نمي توان روي ارزشهاي باشگاه پرسپوليس قيمت گذاشت،خود مردم مي آيند و به باشگاه كمك مي كنند.

اميدوارم هر قدمي كه برداشته مي شود خير باشگاه در آن باشد . به اعتقاد من چنين كارهايي براي باشگاه استقلال هم بايد صورت پذيرد تا هر دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به جايگاه اصلي خود بازگردند.

آنهايي كه فكر دارند نبايد فكرشان را قيچي كرد و بايد كمك نمود تا اين نهال در مقابل طوفهانها قرار نگيرد تا به درختي تنومند تبديل گردد و سرمايه هاي ملي اين باشگاه حفظ شود. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)