از هواداران عذر می خواهیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال گفت: اين نتيجه درشان پرسپوليس نبود.

 

حبيب كاشاني عصر دوشنبه در حاشيه ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان با اشاره به ديدارش با معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني افزود: امروز همراه دايي به ديدار سعيدلو رفته بوديم يكي از مسايلي كه در اين ديدار مطرح شد آخرين وضعيت باقري بود. باقري بازيكن بزرگي است كه ما به او احتياج داريم اما متاسفانه او اصرار دارد از اين تيم جدا شود.

 

وي ادامه داد: كادر فني هنوز هم به باقري احتياج دارد اما برخي از بازيكنان بزرگ تحمل نيمكت نشيني ندارند.

 

كاشاني تصريح كرد: باقري بازيكن بزرگي است و چنانچه قرار باشد از اين تيم جدا شود برايش يك بازي خداحافظي در ‪ ۲۴‬دي ماه برگزار خواهيم كرد.

 

 

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران افزود: متاسفانه امروز بد بازي كرده و نتيجه مناسبي كسب نكرديم البته ما ‪ ۲‬بازيكن اصلي خود را كه كاملا خسته بودند به اجبار به اين بازي رسانديم چرا كه بازيكنان جانشين نداشتيم. دو بازيكن اصلي ما تازه از چين رسيده بودند و خسته بودند. با اين كه سپاهان هم سه بازيكن در تيم اميد داشت، اما شرايطشان با ما فرق مي‌كرد و دستشان بازتر بود. در ضمن يكي از بازيكنان آنها گلر بود و يك بازيكن ديگرشان هم به بازي گرفته نشد

 

كاشاني تصريح كرد: با اين حال از همه هواداران معذرت مي‌خواهم و اميدوارم درآينده نتايج بهتري بدست آوريم.

 

وي درخصوص داوري اظهار نظر نكرد و يادآور شد:معتقدم مسايل داوري به كارشناسان بازمي گردد و بازيكنان درهيچ شرايطي حق اعتراض به داوري را ندارند. البته در اعلام ضربه پنالتي به نظر مي‌رسيد داور و كمك داور در اعلام ضربه پنالتي مردد بودند و اين قدري عجيب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)