مرجع خبری پرسپولیس : جلسه آناليز بازي پرسپوليس مقابل مس كرمان عصر ديروز با حضور بازيكنان و اعضاي كادر فني به همراه حبيب كاشاني برگزار شد.


نكته قابل تامل در اين جلسه حضور حبيب كاشاني و اظهارنظر وي در مورد مسائل فني است و در حالي كه كاشاني همواره بر استقلال كادر فني تاكيد داشته، ورود وي به اين مسائل در نوع خود جالب است و به گفته بعضي از نزديكان او احتياج استيلي به كمك در مسائل فني مهمترين دليل حضور كاشاني در اين جلسه است.


مهرداد اولادي به دليل فيزيوتراپي، مازيار زارع با اجازه كادر فني و علي كريمي بنا به دلايل نامعلوم و كمي مشكوك از غايبين اين جلسه بودند.


شايان ذكر است در اين جلسه پيرامون گل‌هاي خورده شده بحث و جدل زيادي شده و حقيقي با اين‌كه پس از خوردن دو گل مقابل مسي از هواداران عذرخواهي كرده بود در اين جلسه توپ را به زمين دفاع‌ها و عدم هماهنگي آنها انداخته بود و دفاع‌هاي پرسپوليس تيز خط حمله را به دليل عدم حملات موثر و منسجم و فشار روي دروازه حريف مقصر مي‌دانستند و اين در حالي بود كه نفرات هجومي تيم پرسپوليس نيز بر اين اعتقاد بودندكه خيالشان از دفاع راحت نيست تا بتوانند با خيال آسوده از پشت سر خود حملات زهردار به دروازه حرريفان داشته باشند كه در بين اين بحث و جدل‌ها حبيب كاشاني خطاب به همه بازيكنان گفت: در اين باخت‌ها همگي مقصر هستيد كه البته نظر مي‌رسد كاشاني بعد از بازي با من كه در رختكن جلسه گذاشت و بعد از اين جلسه رسما ورود خود را به مسائل فني به نوعي اعلام كرده است.


از نكات قابل توجه دلگير در اين جلسه اظهارنظر شيث در مورد گل اول و مقصر دانستن شكوري در برگشت به عقب بود كه شكوري نيز گفت: دستور كادر فني براي پر نكردن آفسايد را انجام داده است، البته در مورد گل دوم اكثر بازيكنان پرسپوليس تقصير را به گردن بازيكن آفريقايي اين تيم انداختند كه وي هم نمي‌توانست از خود دفاع كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)