تمام تلاشم را برای بازگرداندن کریمی انجام می دهم / مشکل بازیکنان پانامایی را حل می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با نظر كرانچار شرايط ترانسفر بازيكنان نيمكت‌نشين را فراهم مي‌كنيم.

حبيب كاشاني درباره علي كريمي عنوان كرد: بعيد مي‌دانم بحث حضور كريمي در تمرينات پرسپوليس تمركز بازيكنان را به هم بزند. هواداران دوست دارند كريمي به پرسپوليس برگردد و كرانچار نيز براي جذب او اعلام نياز كرده است. به همين دليل شرايط قانوني را طي مي‌كنيم و براي بازگشت او تمام تلاش خودم را انجام مي‌دهم.
وي افزود: نمي‌دانم آيا هدايتي براي بازگشت كريمي به پرسپوليس شرط گذاشته است يا خير‌، اما مي‌دانم هدايتي جزء گزينه‌هاي سعيدلو براي حضور در هيات مديره پرسپوليس است. اميدوارم هر اتفاقي كه مي‌افتد به نفع پرسپوليس باشد.
كاشاني درباره اعضاي هيات مديره پرسپوليس گفت: فعلا خبري ندارم و تابع دستور سعيدلو هستم تا اين موضوع حل شود اما تا روزي كه من هستم اجازه نمي‌دهم خللي در موفقيت‌هاي پرسپوليس به وجود آيد. براي من فرقي نمي‌كند با چه عنواني در پرسپوليس باشم چون آمده‌ام خدمت كنم.
وي درباره ناراحتي برخي از بازيكنان نيمكت‌نشين گفت: با نظر كرانچار در نيم‌فصل بازيكنان نيمكت‌نشين را ترانسفر مي‌كنيم

البته اگر در چارچوب تاكتيكي تيم ما نباشند. دوست ندارم بازيكني در پرسپوليس ضربه بخورد و فوتبالش نابود شود.
كاشاني يادآور شد: امروز به همين دليل در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا يافتم و اعلام كردم همه بايد در چارچوب كادر فني حركت كنند و با افردي كه حاشيه‌سازي كنند برخورد مي‌شود. ما بايد ياد بگيريم كه سرمربي فقط مي‌تواند 11 بازيكن را داخل زمين بفرستد و 5 بازيكن را روي نيمكت داشته باشد.
سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره مشكلات بازيكنان پانامايي گفت:

 من عادت دارم با امتياز منفي پرسپوليس را به موفقيت برسانم. روزي كه دوباره به پرسپوليس برگشتم 8 امتياز منفي داشتيم يعني با صدر جدول فاصله بود به همين دليل به بازيكنانم گفته‌ام حالا هم 6 امتياز براي رسيدن به موفقيت فاصله داريم و بايد با اين تفكر به ميدان بروند. وكيل حقوقي باشگاه پرسپوليس مشكلات پانامايي‌ها را دنبال مي‌كند و سعي خواهيم كرد به زودي اين مشكل را حل كنيم.
وي درباره حمايت از كرانچار اظهار داشت: بازيكنان نمي‌تواند براي سرمربي اظهار نظر كند. وظيفه من و بازيكنان است كه در زمين به نظرات كرانچار احترام بگذاريم به همين دليل من از او حمايت مي‌كنم.
كاشاني درباره اعتراض به داوري در ديدار برابر فولاد و كم كاري برخي بازيكنان تاكيد كرد: من هيچ وقت به داوري اعتراض نمي‌كنم چون عادت ندارم. قهرماني خودش قبول كرد كه يك گل ما درست بود اما كمك داور در آن صحنه پرچم زد. بايد قبول كرد در شرايط سخت ورزشگاه و شهر اهواز بازي كردن سخت بود.
وي يادآور شد: بازيكنان خودم را كم كار نمي‌بينم و آنها تمام تلاش خود را انجام داده‌اند. اميدوار هستم روز جمعه در ديدار برابر ملوان هواداران نشان دهند ما محبوب‌ترين تيم آسيا هستيم.
كاشاني در ادامه با اشاره به محروميت نيكبخت واحدي عنوان كرد: هر كاري بتوانم براي بازگشت عليرضا نيكبخت واحدي در نيم فصل به ليگ برتر انجام خواهم داد و به همين دليل در جلسه‌اي با مسئولان فدراسيون فوتبال شركت مي‌كنم تا او دوباره بتواند براي دوستداران خود به ميدان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)