مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: مردم كريمي 34 ساله را ديدند و كرار هم بازي خواهد كرد و او را هم خواهند ديد.

 

حبيب كاشاني با حضور در برنامه ورزش و مردم به تشريح آخرين برنامه باشگاه پرسپوليس در فصل جاري پرداخت. سرپرست باشگاه پرسپوليس در ابتداي صحبت‌هايش در خصوص فعاليت‌هاي خود گفت:

هر كس در جهت منافع باشگاه حركت كند، مردم به او احترام مي‌گذارند. در بعضي مواقع وقتي از خيابان رد مي‌شوم جوان‌‌هايي را مي‌بينم كه مي‌گويند آقاي كاشاني ما را حلال كن. ما فكر مي‌كرديم با حضور شما فوتبال به عقب برمي‌گردد.

وي در خصوص آخرين اظهارنظر خود مبني بر اينكه “ما نفهميديم ما به هواداران خط مي‌دهيم يا شخص ديگر ” گفت:‌ سال گذشته مي‌ديديم كه هواداران شعارهايي را سر مي‌دادند و از كانون هواداران انتظار داشتيم كه اين مسائل را رهبري كند. حرف ما اين است اگر سال گذشته مي‌گفتند ما خط مي‌دهيم، آيا امسال هم همين‌گونه است؟ اين مسائل با عقل همخواني ندارد. از هواداران مي‌خواهيم كه صبور باشند و فرصت بدهند.

كاشاني در خصوص اينكه چرا هواداران از علي دايي به هنگام گل ملوان حمايت كردند، تصريح كرد: قبول دارم كه هوادار حق دارد براي تماشاي پيروزي تيمش به ورزشگاه بيايد اما با وجودي كه سال قبل قهرمان جام حذفي شديم اوضاع زياد مناسبي نداشتيم. 5 باخت پياپي متحمل شديم ولي وظيفه داشتم به عنوان مدير از انتخابم حمايت كنم. همين ملوان سال گذشته 6 امتياز از ما گرفت و يكي از عواملي بود كه ما را از قهرماني دور كرد اما تا زماني كه من هستم اولويتم حمايت از كادر فني خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص شايعاتي كه پيرامون دوستي او با استيلي مطرح مي‌شود، گفت:‌ انتخاب استيلي به توانايي‌‌هاي او ربط داشت. انتخاب كميته فني سرمربي فصل گذشته بود ولي ايشان شرطي گذاشته بود كه در نهايت منجر به انتخاب استيلي شد. باشگاه پرسپوليس در اختيار دولت است و 22 ماه است كه به اين شكل اداره مي‌شود. آن زمان كه سرمربي فصل گذشته را انتخاب كردم سرپرست اين باشگاه بودم و حالا هم همين سمت را دارم. چرا آن زمان كسي نگفت كه پرسپوليس بايد مديرعامل قانوني داشته باشد و يا هيئت مديره‌اش انتخاب شود؟

وي تاكيد كرد: آقايان مربي هستند و حقوقشان را هم گرفته‌اند. البته مقداري از آن باقي مانده است كه به زودي پرداخت مي‌شود. روز چهارشنبه وزير معلوم شده و ما نمي‌توانستيم تا 12 مرداد صبر كنيم كه هيئت مديره و مديرعامل پرسپوليس مشخص شود. تازه پس از انتخاب وزير هم بايد تغييرات در اساسنامه بوجود آيد كه انتخاب مديرعامل را به تاخير مي‌انداخت. از همين رو خواسته سرمربي سابق باشگاه زمان مي‌برد و ما به گزينه‌‌هاي ديگرمان براي سرمربيگري فكر كرديم.

كاشاني در خصوص اظهارنظر فتح‌الله‌زاده مبني بر اينكه كرار بهتر از كريمي است، گفت: نظر افراد مهم و محترم است و طبيعي است كه فتح‌الله‌زاده براي تقويت بازيكن تيمش چنين حرفي بزند. علي كريمي در نشست مطبوعاتي اعلام كرد كه حرف را در زمين فوتبال مي‌زنند. مردم كريمي 34 ساله را ديدند و كرار هم بازي خواهد كرد و او را هم مي‌بينند. به اعتقاد من كريمي متمايزي را نسبت به بازي‌هاي ديگر ديديم و او به تكامل خوبي از لحاظ فوتبال و اخلاق رسيده است.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه نصرتي به خاطر جريمه سازمان ليگ چه برخوردي با استقلالي‌ها داشت، گفت: هنگامي كه نصرتي به باشگاه پرسپوليس آمد، به عزيز محمدي زنگ زدم و ايشان گفتند اگر اين بازيكن با استقلال قرارداد داخلي بسته باشد، جريمه‌اي براي او در نظر گرفته مي‌شود. حتي در سال 86 هنگامي كه برهاني با ما مذاكره كرد و به استقلال رفت، جباري نزد ما آمد و من به فتح‌الله‌زاده زنگ زدم و گفتم كه جباري بايد در استقلال بازي كند. حتي در آن زمان به من گفتند بمب منفجر كن ولي پاسخ دادم كه بنا نداريم باعث آزردگي هواداران دو تيم شويم. در مورد نصرتي نيز با فتح‌الله‌ز‌اده تماس گرفتم اما تلفن‌شان خاموش بود و بعدها متوجه شدم كه سرپرست باشگاه استقلال در ژاپن حضور داشت.

وي در خصوص آخرين وضعيت كريم باقري گفت: در چند روز گذشته جلسه‌اي را با ايشان پشت سر گذاستيم و باقري نيز تمايل داشت كه به ما كمك كند اما نمي‌دانيم از باقري با چه عنواني در پرسپوليس استفاده كنيم. او از سرمايه‌هاي باشگاه است و بهتر است در چند دوره مربيگري شركت كند تا در آينده ايشان را به خدمت بگيريم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص شايعاتي كه پيرامون قهر مايلي‌كهن و عدم حضور وي در تركيه شنيده مي‌شود، گفت: از روز اول هم قرار نبود ايشان به تركيه برود. او رابطه بسيار خوبي با استيلي دارد و حتي زماني كه آقاي چمنيان را به باشگاه معرفي كرد، هيچ مشكلي وجود نداشت ولي در نهايت استيلي تصميم‌ گرفت كه از سومديك به عنوان مربي استفاده كند. اگر قرار بود اختلاف‌نظري نباشد يا استيلي كافي بود و يا مايلي‌كهن.

وي با اشاره به منابع مالي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تصريح كرد: در زمان آقاي سعيدلو تفاهم‌نامه‌اي ميان دو باشگاه و سازمان امضا شد كه قرار بود سازمان 6 ميليارد تومان به اين دو باشگاه كمك كند. البته اين مسئله به تأخير افتاد و بايد اشاره‌اي در خصوص صحبت‌هايي كه مبني بر چك كشيدن من شنيده مي‌شود انجام دهم. من نه چك دارم و نه به بازيكني چك دادم. هر كس از ما چكي دارد آن را منتشر كند. با همه بازيكنان توافق كرده‌ايم كه با آنها تسويه مي‌كنيم و بازيكنان فعلي هم هنوز هيچ پولي دريافت نكرده‌اند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)